Gå til innhold

Er nå gravid, sist mensen kom en uke for tidelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det være fordi jeg alt da var gravid og det ikke var en ekte mens jeg hadde? Altså at jeg nå er 4 uker lenger på vei enn først antatt?

Har alltid regelmessig mens, men nå sist kom det litt rosa jeg trodde var festeblødning ca 6 dager etter el. To dager etter dette igjen kom mensen en uke før tiden, mensen varte en liten uke, syns å huske den var litt mindre enn normal, men tenkte ikke over det der og da. Tok ingen test for fikk jo mens. Tok derimot test 4 uker etter første blødningsdag, altså på neste ikm. Fikk da posetiv :) En uke før dette merket jeg symtomer på graviditet. Om det var mens jeg hadde sist er jeg nå 6 uker på vei, men har alt fått tydelig liten gravid kul på magen :-0

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja. jeg hadde og en mensen men den var mye kortere og kom før den skulle.viste seg at jeg var gravid da.

Skrevet

oki, hvor lenge varte din "mens" da? Min varte jo ca 6 dager så det var jo kanskje litt lenge å blø under en graviditet? Men syns å huske det var mindre enn normalt, litt usikker, var ikke så lite at jeg reagerte der og da. Uansett blir jeg litt i tvil siden jeg synes magen alt har begynt å vises og symtomene kom tidelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...