Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Prøvde dere noe spesielt den måneden spira satt? Tar i mot alt som er av tips og kjærringråd!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Nei, egentlig ikke. Det tok 12 ÅR før spira satt!! Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Ikke av de aller "uheldigste" jeg da, med tanke paa antall PP, men vi hadde proevd i 9 mnd, og akkurat mnd foer spira satt hos meg, var jeg paa ferie en hel mnd for meg selv, uten mannen min. Ikke at han er en stressfaktor, stakkars droemmemannen min, han er verdens beste, men da var vi hver paa vaar kant og tenkte selvsagt ikke paa det akkurat den mnd. Tror jeg fikk slappa av skikkelig, fikk en pause fra proevinga og var opptatt av andre ting hele den mnd. Tror virkelig det hjalp!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Var i utlandet å satt inn to egg, ble tvillinger det gitt. Men, kanskje ikke helt det du tenkte på?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Masse hormoner og et par besøk hos doktor`n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå