Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Noen som er plaget med dette? Etter jeg fødte så er jeg mye plaget med dette, spesielt seint på kveldene og natta. Jeg kan sitte å mate gutten på natta og jeg klarer ikke ha beina i ro. Jeg må liksom strekke de ut og bevege på de hele tiden. Om kveldene er jeg ofte skikkelig sliten i beina, akkurat som jeg har gått 3 mil. Hvorfor er det sånn og er det noe jeg kan gjøre?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Du har nok magnesiummangel. Ta noen vitaminpiller!
Tante Bassa Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Knyt en ulltråd rundt hver ankel. Et godt gammelt kjerringråd
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Google restless legs syndrome og se om du kjenner deg igjen. Jeg hadde dette etter fødsel, og det er skikkelig PAIN. Det ble bare verre og verre også... Jeg fikk hard-core medisiner for RLS (restless legs syndrome), som hadde massive bivirkninger. Ble blant annet så kvalm at jeg ikke klarte å ta meg av gutten min på nattestid. Så oppsøkte jeg en annen lege, og fikk beskjed om å ta magnesium! Uskyldige magnesiumtabletter altså! Det hjalp!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Takk for tips jenter Da blir det apoteket i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå