Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Å jeg klarer ikke vente!(men det må jeg jo:) Holder på å pakke nå, gleeeeder meg sånn og måtte bare dele det med dere:) Livet smiler og er herlig!
Lilleleen Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Til lykke med dagen og fremtiden da ) Nyt dagen, fra morgen til kveld! Det kommer helt sikkert til å bli en fantastisk dag )
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2011 #4 Skrevet 26. mai 2011 OOOOOH! Du og??? Jeg er kone om 50 timer og 50 min Gleeeder meg jeg og. Sommerfugler i magen. Men jeg pakker ikke jeg da. Jeg skriver oppgave som skal leveres i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå