Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 http://tomstaavi.vgb.no/2011/05/25/vitenskapen-har-talt-snikerne-kjører-audi/
Ugl@ Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Haha, knallbra. han er helt sikkert inne på noe der. Jeg liker vinteren i grunn, da greier min siræva Berlingo å kjøre fra det meste av tyske merker på glatte, svingete og kupperte veier i hvertfall. Jeg lurer på hvorfor i alle dager endel av disse på død og liv MÅ kjøre forbi, uansett om man ligger på farstgrensa eller 10-20over på langstrekka i 80-90 sonene. samma faen så SKAL de forbi, ikke helvete om de vil ha en jævla "post-bil" forran seg, fy og skam!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 hehe..Jeg kjører en fin Audi, og jeg er enig! Jeg ser ofte andre Audi og BMW som alltis skal kjøre fortest eller snike i køen, MEN ikke jeg..jeg kjører pent uansett bilmerke..så det sååå
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Vi er gjerne glad i å kjøre bil, og å ligge å fjerte i en kø gjør oss utålmodige. Sjelden jeg har behov for snike, men å kjøre bak biler som trenger 2 min. på å akselerer opp i fart etter ett kryss gidder jeg ikke kjøre bak, så de passerer jeg ved første mulighet.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Han er inne på noe ja. Her i huset valgte mannen den bilen vi har nå en mercedes. Hadde jeg valgt hadde det blitt toyota. Så jeg kjører vel da som en toyota eier i en mercedes??
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Grunnen til at mange kjører forbi er nok helt sikkert fordi at du kjører i ujevn fart. Finnes ikke noe mer irriterende en å ligge bak en bil som varierer mellom 60 og 90 hele tiden. Greit nok at du vil kjøre saakte gjennom svingene, men du kan da for pokker slippe forbi på langstrekkene?? Neida,, DA gasser man på! Etter x antall km blir man drittlei og kjører forbi så fort man får sjansen, og da har det lite å si om du da ligger 20 over. Sikter ikke direkte til deg Ugl@ så ikke bli sinna ;-)
Ugl@ Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Jeg kjører rimelig jevt så fram til at det ikke ligger noen lusekjørere forran meg som kjører fryktelig ujevt. Kjører gjerne forbi sånne selv i stedenfor å ligge bak og irritere meg. Når folk skal forbi slipper jeg alltid gassen, er da ikke helt idiot, men forundrer meg alltid over at det nesten alltid er tyske biler ol. som skal forbi.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Jeg kjører BMW og har alltid gjort det. Jeg sniker ikke (bor ikke i Oslo og derfor lite kø), men kjører nok mer livlig enn andre. Ser ikke poeng å ligge 10 km/h under fartsgrensen, da kommer jeg tettere...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #10 Skrevet 25. mai 2011 Ligger heller 10-20 km over enn under, men snikere hater jeg. De som ikke har blinklys og nærmest slenger bilen sin rett foran min. Men, så har ikke min bil 4 sirkler heller, kun en stjerne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå