Gå til innhold

Hersens nabounger!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle nettopp en tur ned på butikken for å kjøpe et brød. Blir møtt av synet på en gjørmete bil som naboungene har grist på..

det stod en trillebår rett ved siden av bilen som jeg hadde jord oppi..nå var det gjørme oppi pga regnvåte dager. Trillebåra var kantet rett på sia bilen så det er gjørme igården pluss en god del på den ene siden av bilen (kan se at de har kastet det på med vilje)

Dette er noen barn som min jente leker med og vet de var utforbi der å lekte mens de ventet på jenta mi skulle komme ut å leke med de.

GRR...kjenner jeg blir så irritert. syns det er så respektløst å gjøre sånne ting på andres eiendom.

hadde dette vært dine barn, ville du at jeg skulle sagt ifra eller hva burde jeg gjøre?

Tidligere har de funnet papir som de hadde revet opp å strødd ut over hagen vår. Denne rampestreken var også mi jente med på så jeg snakket til begge to og ba de rydde opp med en gang for slikt rot ville jeg ikke ha i hagen.

Er det jeg som er full av hormoner eller reagerer jeg riktig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg latt dem prøve å vaske bil for aller første gang mens både jeg og foreldrene deres stod og så på....

Skrevet

de er 4 og 6 år..

HI

Skrevet

Du nevner to episoder her, er det noen flere? Jenta di var jo til og med med på den første.

Der er jo bare 4 og 6, gå til foreldrene demmes og si at de har krisa til bilen din.

Skrevet

*grisa, mente jeg selvsagt :P

Skrevet

ja, mi jente var med på den siste episoden med papiret (ikke gjørma). Den episoden er egentlig ute av verden siden jeg ferska de og har sagt hva jeg mente om det. Men er det normal oppførsel fra barn på 4 og 6 år? Syns det er respektløst, men hav kan man forvente av barn på den alderen? er det vanlig? Mi jente er også 6 år, og jeg tror og håper ikke hun gjør sånn hos andre naboer.

Skrevet

ja, mi jente var med på den siste episoden med papiret (ikke gjørma). Den episoden er egentlig ute av verden siden jeg ferska de og har sagt hva jeg mente om det. Men er det normal oppførsel fra barn på 4 og 6 år? Syns det er respektløst, men hav kan man forvente av barn på den alderen? er det vanlig? Mi jente er også 6 år, og jeg tror og håper ikke hun gjør sånn hos andre naboer.

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...