Gå til innhold

Bytter dere klær hver dag på barna deres?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Her får de nye sokker og truse hverdag. T-shorte kan av og til brukes to dager og samme med bukse. Dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minste på 3 bytter alt hver dag om ikke flere ganger om dagen for han blir møkkete!

Jentene på 7 og 8 skifter undertøy, sokker, t-shirts og gensere hver dag. Noen ganger bruker de bukser 2 dager, men de blir gjerne møkkete i løpet av en dag de også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytter alltid klærne hun har brukt i bhg hver dag. Hun blir så utrolig skitten at noe annet er helt uaktuelt. I helgene kan hun bruke bukser ol et par dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs alder og aktivitet, undertøy og sokker byttes hver dag, ellers hvis det er møkkete. På denne tida av året så må de stort sett ha rent hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt undertøy hver dag (sokker og truse). Hvis klæra er hele (ingen skitne flekker o.l.) kan de godt bruke to dager på rad. Det skjer riktignok aldri med vesla, noe oftere med guttungen, men sjeldent det og. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

byttet hver dag når hun gikk i barnehagen, blir ofte noen flekker på klærne da. Nå som hun er hjemme med meg kan hun godt gå med ei bukse eller genser 3 dager- så lenge de er uten flekker og ikke lukter rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan gå 2dager med samme bukse om den er ren. Body blir byttet hver dag. Siste måltid blir alltid litt gris.. :P 1år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bytter når det er møkkete jeg. Sokker og truser går som regel hver dag, men siden han fortsatt bruker bleie kan han bruke samme trusa flere dager hvis det ikke har kommet lukt eller flekker på den. Sokker må byttes hver dag nesten, for han svetter mye på føttene.

 

Men ellers bare når det er skittent, jeg vasker ikke rene klær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine jenter på 3 og 4 elsker å bytte klær, så de bytter hver dag, noen ganger også etter bhg. Om klærne er skitne går de i skittentøyet, men om klærne de kler av seg er rene så har jeg et eget sted for dem på badet slik at de kan ta på dem senere. Så klærne blir brukt 1-3 ganger før de blir vaska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en på 17mnd., JA han skifter hver dag for han blir jo møkkete i barnehagen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer an på hvor skitne de er .de er som regel skitne,så da skiftes det,men noen ganger er 4 åringen rein,så da går han i samme klær to dager på rad.bytter sokker og truse hver/annenhver dag.

 

1 åringen er osm regel så full av mat at det ikke er aktuelt å ikke skifte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte alle klærne hver eneste dag.

Er sjelden de er rene etter barnehagen.

I helgene kan vi til nøds ha samme bukse og genser på barna i 2 dager.

Undertøy og strømper skiftes selvfølgelig hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye klær hver dag. Syns det er uhygienisk å ha samme undertøy 2 dager, bukse/genser må skiftes fordi min rampegutt griser på alt. Er jeg heldig er ting bare skittent, ellers har han gjerne rift/hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker og truse byttes hver dag. Resten kan de bruke flere dager om det er reint. For tiden så er det flere skift hver dag, men det går veldig i perioder.

Jeg gidder ikke å vaske så mye klær så de får bruke det til det er skittent. Med mange barn i hus, fungerer det ikke å starte dagen med helt reint tøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ja, det blir mye! Mini har gastroøsofageal refluks og kan nesten sammenlignes med en flaske uten kork, så her flyter det kan man si...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke deres barn ute og leker i barnehagen, dere som ikke trenger å skifte hver dag?

Her er min sønn ute i barnehagen flere timer pr. dag. Han leker i sandkassa, løper, kryper...ja - gudende vite hva han driver med, men møkkete fra topp til tå er han. DEILIG!!!! Elsker å få igjen møkkete barn, da har de vært aktive og kost seg!!

 

Så ja, her skiftes alt hver dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...