Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Har hatt dårlig selvtillit om dagen, er gravid og føler meg så lite pen og ikke mist bleik. Så i dag har mannen min vært ute og bestilt time så jeg kan få korrigert og farget øyenbrynene i tillegg til spraytan. Dette er noe jeg har nevnt jeg har lyst til og gjøre, men bare ikke komt meg avgårde. I tillegg fikk jeg gavekort på 1000 kr om det var noe mer jeg ville gjøre eller noen produkter jeg vil ha! Snille snille mannen min!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Så utrolig deilig å høre en positiv opplevelse i et forhold:-) Ønsker dere alt godt:-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Så snill han er da! Har du prøvd spraytan før? Jeg får en aldeles ufyselig farge av det, og kjenner flere som får det samme. Så for meg er ikke det noe særlig sjakktrekk for å føle meg penere ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Åh så deilig! og velfortjent snill mann du har:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 har prøvd det før ja.. måtte prøve et par cliniquer før jeg fant en der jeg ble fornøyd Så tilogmed det har han fått med seg! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå