Gå til innhold

teori og praksis!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber som lærer, og her om dagen snublet jeg over et ordtak som en kollega hadde hengt opp på kontordøren:

 

Teori er når man forstår alt, men ingenting fungerer.

Praksis er når alt fungerer, men ingen forstår hvorfor.

Her blir teori og praksis forenet, ingenting fungerer, og ingen forstår hvorfor!

 

Og det verste er, at slik føles hverdagen i skolen til tider... Ihvertfall nå som det lakker mot sommer og ungene egentlig har tatt fri og ingen av de høytflyvende pedagogiske oppleggene lenger treffer... Akk ja, 4 uker til ferie ^^

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...