Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jobber som lærer, og her om dagen snublet jeg over et ordtak som en kollega hadde hengt opp på kontordøren: Teori er når man forstår alt, men ingenting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men ingen forstår hvorfor. Her blir teori og praksis forenet, ingenting fungerer, og ingen forstår hvorfor! Og det verste er, at slik føles hverdagen i skolen til tider... Ihvertfall nå som det lakker mot sommer og ungene egentlig har tatt fri og ingen av de høytflyvende pedagogiske oppleggene lenger treffer... Akk ja, 4 uker til ferie ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå