Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 En som får meg til å grine er Hverdag Når en morragretten unge slår seg vrang og rekker tunge og nekter å ta klær og støvler på. Når melkeglasset veltes og geitostmaten eltes mellom fingre som er klønete og små. Så husk at denne dag må du ta vare på, den forsvinner mellom fingran dine nå. En gang vil du savne slitet, Da er det for sent å vite Det er du som gjør din dag og tinning grå. Du er kysten som de en gang seiler fra Si meg hvem er stor og hvem er liten da Når fremtidshavet ligger som et speil Så blås din medvind inn i deres seil. Når skrikinga og skrålet Blir litt mer enn du kan tåle Og du kjefter på en glede og en lek Når du har glemt å leve Midt i hverdagen og strevet Og tålmodigheten din har satt sin strek. Så husk at denne dag må du ta vare på, den forsvinner mellom fingran dine nå. En gang vil du savne slitet, Da er det for sent å vite Det er du som gjør din dag og tinning grå.
Gjest Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 "Whiskey lullaby" m/ Alison Krauss og Brad Paisley
monika 3+1 i magen:) Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 motley crue - all i need sarah mclachlan - angel cinderella - heartbreak station
monika 3+1 i magen:) Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 cinderella - dont know what you got cinderella - coming home
monika 3+1 i magen:) Skrevet 25. mai 2011 #10 Skrevet 25. mai 2011 kate winslet - what if (kjempefin!!!!)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #13 Skrevet 25. mai 2011 WHAT ARE WORDS MY HEART WILL GO ON NOTHINH COMPARRES TOO YOU (??)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #14 Skrevet 25. mai 2011 Den går vel ikke i kategorien "nydelig", men trist er den: "Den store dagen" med Benny Borg
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #15 Skrevet 25. mai 2011 Adele - someone like you Eva Cassidy - songbird Avril Lavigne - keep holding on
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 I en sal på hospitalet (usikker på om d ble riktig tittel:s) Farvel marita Whiskey lullaby
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #17 Skrevet 25. mai 2011 Huff, ja den er trist den. Får tårer i øynene hver gang jeg hører den, og håper virkelig ikke at det blir meg om noen år. ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #18 Skrevet 25. mai 2011 "langt, langt borte" av Lillebjørn Nilsen. Nydelig sang.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #19 Skrevet 25. mai 2011 Ein fin liten blome Gje meg handa di ven Farvel Marita Whiskey lullaby
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #21 Skrevet 25. mai 2011 Can you hear heaven cry... Denne må du høre!! fantastisk....
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #22 Skrevet 25. mai 2011 Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word Gary Jules - Mad World Sarah McLachlan - Angel Lou Reed - Perfect Day (ikke den tributesangen) Jane SIbetty - Calling All Angels Christina Aguilera - Hurt Eric Clapton - Tears In Heaven Lenny Krawitz - Calling All Angels Eva Cassidy - Songbird Marilyn Manson - Suicide Is Painless Guns N' Roses - Don't Cry Dum Dum Boys - Tynn Tråd Dum Dum Boys - Stjernesludd Bjørn Eidsvåg - Eg Ser Vamp - Tir N'a Noir Jan Eggum - En Natt Forbi Bjørn Eidsvåg - Skyfri Himmel Ingebjørg Bratland - Den Første Gang (Team Tuva - Det store korslaget)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #23 Skrevet 25. mai 2011 Slipping through my fingers med ABBA!! ;-( Utan dina andetag, Kent Kjærlighetsvias, halvdan sivertsen Hverdag- Louis Jacoby Mad world Brass buttons- Gram Parsons
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #24 Skrevet 25. mai 2011 Mark Schultz - "He's my son" Bjørn Eidsvåg - Eg ser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå