Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg skal søke uføretrygd, og lurer på hvordan jeg skal skrive grunnlaget ? Er det greit som et brev eller bør jeg skrive det punktvis ?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Du må søke på søknadsskjemaet, men du mener kanskje som et vedlegg? I så fall ville jeg ha skrevet det punktvis og så oversiktlig som mulig.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Ja, jeg mener som et vedlegg. Hva tar man med ? Hvor personlig / dypt går man inn i sykdommen / problematikken ? Vanskelig det her altså!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Du skal levere søknadsskjema, egenvurdering (eget skjema), legeerklæring og oppdatert oppfølginsplan (hvis du har arbeidsgiver). har du inntekt, skal du arbeidsgiver fylle ut et eget skjema for inntekt.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Er egenvurderingen et eget skjema ? Jeg har en søknad som heter Krav om uførepensjon.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 du skal bruke den som heter "krav om uførepensjon" også skal du bruke det som heter egenvurdering. så kommer legeerklæring og rapporter fra de tiltakene du har prøvd gjennom AAP, men de har jo nav selv.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 sykdom /problematikk er det legen som skriver noe om i lege-erklæringen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå