Trebarnsmamma30 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Så var det på an igjen med pms symptomer som slapphet, trøtthet, kviser, pløsete i kroppen, oppblåst og fett hår (høres jeg ikke attraktiv ut?!).. mister jo alt håpet:( Det eneste som er annerledes er at jeg ikke har et snev av ømme pupper, som jeg alltid har fra EL til mens. Er på dag 29 i syklusen, har 28-32 dagers syklus..testet negativt i dag.. Er vel snart over i 6 pp..begynner å bli utålmodig nå.
Irene Adler Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 PMS ja... Kjenner meg igjen. Synes PMS har blitt verre etter at jeg fikk barn.
Endelig nr. 3 i magen :-) Skrevet 26. mai 2011 #3 Skrevet 26. mai 2011 sukk....her og, tr kom i går kveld. Blir litt matte av og til, ja! så da er vi inne i 10.pp. lykktes på 10. pp sist, kanskje et magisk tall....;-) ånei ;-)det er jaffal frustrerende! Lykke til, kjære medsøstre ;-)
Trebarnsmamma30 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2011 Synes det er litt rart at det ikke klaffer, har jo fått 2 barn før så jeg kan jo bli gravid.. Venter på TR nå sånn at jeg slipper å tenke mer på dette på noen uker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå