Gå til innhold

Noen som har havna her??


Lise259

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har en slik dålig følelse, plages litt med magen, er litt øm å slike ting, er redd for å miste, å jeg husker ikke hvordan det var sist svangerskap, enda det ikke er et år siden ennå:S

 

Lille spiren var ikke helt planlagt, men er hjertelig velkommen=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut å fly i uke 11, og jeg leste at de anbefaler fra uke 12. Litt usikker her. Er jo bare 1.5 time til london, så er jo ikke lange turen, noen som tror den kan være skadelig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke du skal tenke på. Det går nok bra! Det er som du sier bare 1,5 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også termin den 02.02.2012, og bor i Oslo. Håper alt går bra og jeg kommer meg over de første 12 ukene. Murrer litt og har hatt litt blødninger, men satser på at det ordner seg - var og målte hcg-nivået i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vært så mye fram og tilbake med meg, men nå er testene positive og jeg er definitivt gravid. Termin 07.02.12 - på bursdagen til moren min.

Jeg har en liten mistanke om at jeg kan ha blitt gravid før og at det d er januar-termin. Jeg trodde nemlig at jeg mistet for halvannen uke siden. Men det var tydelig at jeg er gravid nå, og testene har vært negative i mellomtiden. Så nå begynner gleden å komme tilbake igjen. :)))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...