MammaMø85 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Måtte stjele ideèn til "11 juni damene", kjempegøy å kunne følge hverandre Selv var jeg på kontroll igår, slimproppen gikk på morgenen og da jordmor sjekket var det mykt, nesten avflatet og plass til en fingertupp, så kanskje det blir mai-baby istedet. Baby ligger også med hodet godt festet og langt ned, så jordmor trudde dette kom til å gå kjapt. Håper ikke for kjapt i og med at vi har nesten 2 timer reisevei :/ Hvordan ligger dere andre an?
Kenga Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Babyen ligger langt nede, men har ikke fått sjekket noe åpning da. Legen lurte på om det ble maibaby da jeg var på kontroll på fredagen.... men intet foreløpig, hehe
MammaMø85 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 Vi har enda noen dager igjen å rekke det på Eller kanskje vi fortsatt sitter her med store mager 14 dager over termin... Frustrerende å ikke vite !!
Kenga Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Mhm.... mamma fødte 1 uke før tida så satser på arv der. Merker for min del at formen har vært mer uggen de siste, men har nok like mye med plassmangel som fødsel å gjøre....
Kenga Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Mhm.... mamma fødte 1 uke før tida så satser på arv der. Merker for min del at formen har vært mer uggen de siste, men har nok like mye med plassmangel som fødsel å gjøre....
Moonfreckle Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Min jordmor sjekker ikke innvendig før jeg eventuelt kommer med rier, så noen pekepinn derfra har jeg ikke fått. Men jeg var og tok akupunktur idag, for å lette på mine hovne føtter og da satte hun en såkalt modningsnål i samme slengen og jammen skal jeg si at den funket! For i den timen jeg var der, hadde mine riktig så hyppige kynnere tatt seg voldsomt opp og jeg kjente at det til og med var litt av den velkjente smerten som jeg vet skal mangedobles om litt... Skal tilbake dit på mandag også, for jeg føler det er heeelt ok om babyen kommer før termin denne gangen.
helene0: jan09+jun11 Skrevet 26. mai 2011 #7 Skrevet 26. mai 2011 Tja, i dag og i går har jeg hatt vonde, korte og ikke regelmessige kynnere. mensmurringer i orsrygg og utover hoftene. Lurer på om noe er på gang nå. Ingen som har sjekket modning, kunne egentlig ønske jeg kunne sjekke det selv..
Kanelbulle Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Jeg skal til Ullevål på UL imorgen, lillen ligger trolig fortsatt i seteleie (har gjort det siden i hvert fall uke 31). Har han ikke snudd seg så blir det trolig KS ca 8-10 dager før termin - så kanskje han er her til uken?? Ihhh... nå ble det veldig virkelig. :-D
Kenga Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 Kontroll i dag og mormunnen er avflatet, godt å få bekreftet at ubehaget betyr fremgang. :-). Litt økt blodtrykk da, men ingen protein eller økt hevelse. Flere som føler seg urolig i kroppen etterhvert? Har vært urolig siden i går ettermiddag
Kenga Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Jeg tyvstartet visst, kom en liten tass i kveld..... :-)
Kanelbulle Skrevet 7. juni 2011 #12 Skrevet 7. juni 2011 Graulerer! Her kom lilleman med planlagt ks fredag 3. juni (seteleie). Vi kom hjem igår og lille Birk er heelt nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå