Gå til innhold

Andres parforhold som gaar i dassen under svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke mer..... Ikke fordi jeg ikke har lyst eller er glad i han men vi krangler konstant.. Og jeg graater hver dag og begynner naa og bli psykisk knekt.. er det bare vaart forhold som ikke taaler ett svangerksap med hormoner og vondter? Er sykemeldt og gaar hjemme med bekkenlosning og kvalme.... Vi hadde en knekk etter det forste barnet vart ogsaa, var slutt lenge men vi fant sammen igjen aa var sterkere enn noen gang og hadde det veldig bra... saa ble jeg gravid igjen.... Og naa gaar det helt skeis :( Saa lei meg... Foler ingenting er bra nok og han forstaar meg ikke..... Jeg er langt i fra feilfri altsaa ,misforstaa meg rett... men jeg tygger i meg ganske mye fra mannen min, som aa hore hvor feit jeg er blitt og at han liker meg saann og bla bla han ser ikke hvor lei meg jeg blir uanz om jeg prover aa fortelle, snakker stygt til meg blant folk som liksom skal vaere morsomt da altsa ikke for aa vaere stygg men ha det goy paa min bekostning... har vaert vant med det i mange aar naa saa gaar igrunn greit men naa er jeg litt ekstra saarbar og takler det lite... nei er altfor langt aa forklare hele situasjonen men vi har liksom jobbet saa ekstremt for dette her aa naa rakner det liksom.. Han har en historie med vold bak seg som gjorde at det ble slutt da for aa si det saann og naar vi skulle finne sammen igjen ble alt saa bra han var en helt annen mann, men naa syns jeg bare mer og mer den egoistiske mannen jeg engang kjente kommer igjen... hvordan skal jeg ta tak i dette??? hva burde jeg gjore for aa faa han til aa forstaa???

Trenger absolutt ikke svar fra noen bitcher som skal kjefte.. er i en vanskelig situasjon og har det vondt aa foler ikke jeg kan fortelle noen rundt oss disse nederlagene for da mister alle troen paa oss igjen.... noen som kan komme med raad til dette rotete innlegget???? Aaaah klarer ikke plassere tankene mine engang, derfor saa rotete.... matte bare kladde det ned aa faa ut noe negativitet... er bare 16 uker paa vei og stresset og oppskaket hver dag til de grader og kjenner kroppen tar stor paakjenning med masse kynnere allerede saa er litt bekymret.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...