Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Ta med tingene mine... til og med klærne mine får jeg ikke tilgang til!! HVA GJØR JEG??
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 send en melding og skriv at hvis du ikke får tingene dine så må du ringe politiet!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Reis vekk for en times tid, kom tilbake og prøv igjen.. Om han fortsatt nekter deg så ring politiet uten varsel til han...
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 bare ikke skriv eller ring han på noen dager så skal du nok se at du får tingene dine. Han vil egentlig ikke hive deg ut, han gjør det bare for å få makt over deg. Når han skjønner at du ikke går med på det, skal du nok se han gir seg. Hvorfor kastet han deg ut foressten ? og har dere barn? Har dere barn kan han ikke bare kaste deg ut på den måten.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Hadde vår første krangel noen sinde.. og han kastet meg fysisk ut av huset.. (kommer altså ikke tilbake...) Krangelen startet da jeg ønsket å samkjøre samværet med våre barn.. (mine/dine barn) Jeg tenkte det hadde vært praktisk å ha samvær i de samme helgene /ukene... slik at vi har barnefri når vi først har fri... han var uenig... han ble rasende!!!! Ble faktisk redd han...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 så derfor kastet han deg ut? snakker om å være sinnsyk!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Ble han så rasende at du ble redd han, så skal du være glad du blir kvitt han før evt felles barn kommer
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #10 Skrevet 25. mai 2011 Ja, jeg tror du har rett 19.01... Takk for gode råd.. tenker nok det blir orden på det... I mellomtiden kan jeg og min lille bo hos min gode venninne.. til jeg finner ett nytt sted å bo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå