Gå til innhold

Har du blitt slått?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt tatt kvelertak på, kasta kniv mot, truet med å kjøre ihjel meg og barnet med oss alle i bilen, på motorvei og i 150 kmt, kutta mot og knipset på nesen, og mye annet, fra barnefaren fra jeg var gravid til jeg flyttet ut da barnet vårt var 3 år. Og nei, han er ikke "voldelig" sier han. Da kompiser sier at de ville denget kjærringa for mye mindre. Jeg provoserte han med å gråte og se redd ut. Barnet vårt hadde det ikke bra, han reagerte like sterkt som jeg, og oså han fikk en skade en gang (kutt under foten).

Jeg flyttet ut etter at sønnen som var hans, ringte politiet. Da var sønnen hans 10 år. De kom med blålys. Sønnen ville ikke ha samvær på lenge og nå har han "halv helg iblant og kinobesøk som samvær".

Hjelpeapparatet klarte ikke forholde seg til det jeg sa, jeg måtte ha gått inn for å plage far og iallfall plaget jeg han med å si stygge ting om han fordi jeg søkte beskyttelse slik at jeg og vårt barn kunne komme oss vekk. Jeg ble trodd etter at sønnen ringt politiet. jeg varmest redd for at han skulle drepe oss fordi jeg flyttet ut.

Han hadde truet med å skyte meg, og han hadde også truet med å kjøre seg ihjel ved å krasje i et motgående vogntog da han kjørte på motorveien, han la på røret, og samme dag kræns han faktisk bilen.

Nå bor jeg med barnet vårt på andre siden av landet, og vi trives godt begge to. Vi har aldri hatt alvorlige fysiske skader slik som damen som sto frem i nyhetene hadde, men sønnen min fikk en svært utrygg start, og jeg har brukt svært mye krefter på å komme oss ut av relasjonen.

Regner meg jeg kan få litt pepper er på anonymforum, men det er ikke alltid så lett å komme seg vekk, mannen kan lage masse kvalm i bruddprosessen, særlig hvis man har felles barn. Psykopater viser ikke sin side før det er blitt vanskeligere å dra. Hvis du mistenker at en mor du kjenner blir slått, så kan du hjelpe mye med å si at du vet, og at du vil ringe politiet eller hente henne og barnet hvis det skjer noe alvorlig,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...