Gå til innhold

Ta kontakt eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg traff igjen en gammel kamerat for litt siden. Det var fantastisk hyggelig. Vi er begge lykkelig gift (skal vel ikke uttale meg for bastant om hans lykke, men har fått inntrykk av det i hvertal). Møtet endte med litt roting, ikke noe seriøst men egentlig litt over streken.

Ingen av oss har stor sossial omgangskrets og skulle gjerne hat flere venner som det ikke var nødvendig å treffe så ofte, men som man kunne møte av og til.

Jeg skulle veldig gjerne ta opp kontakten med ham igjen, vennskaplig, og gjerne bli kjent med kona hans også. Av erfaring vet jeg at han er håpløs til å ta innitsiativ. Det er derfor helt opp til meg.

Skal jeg ta kontakt eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)
Skrevet

Hvis dere akkurat har rota sammen, så råder jeg deg til å holde deg unna. Ikke gå inn i et slags vennskap med kona hans når du sitter der og vet at du nylig har klina med mannen hennes. Det syns jeg bare er respektløst og slemt.. Sorry, men det er min personlige mening.

Skrevet

veldig enig med den nedlagte babyfabrikken;)

Skrevet

Hadde du syntes det var greit om mannen din rota med ei venninne av seg. hadde han syntes det var greit om kona hans rota med en kamerat.

Om du er lykkelig gift og ønsker å holde det slik så hold deg unna du. Om dere klarer å rote på første møte hvor mange ganger skal til før dere strekker det lengre og lengre og lengre til dere plutselig har et seksuelt forhold

Skrevet

Vi har ikke "klina". Det gikk ikke på langt nær så langt. Dreide seg bare om noen klemmer som ble litt for lange og et par klapp på kinnet. Jeg har ikke noe ønske om et forhold til mannen, men jeg skulle gjerne tatt opp igjen noe av venskapet vi hadde tidligere. Kona hans kjenner jeg ikke. Jeg aner ikke om jeg ville like henne eller ikke om jeg traff henne. Det er jo ikke henne jeg primært er intreresert i å bli venner med. Det jeg mente var at det ville ære naturlig å inkludere henne (og min mann) også om jeg foreslo å treffes en gang.

Skrevet

Det hadde ikke plaget meg om mannen min hadde gjort som jeg gjorde på den festen og stoppet der. Jeg ville også gjerne blitt kjent med hans gamle venner, Xer også for den del, men jeg forstår godt hva du mener. Jeg vet at både jeg og mannen er langt under normalen sjalu av oss derfor er jeg litt usikker på hvordan andre ser på slikt. Det er derfor jeg spør.

Jeg kan ikke si jeg er fornøyd med svarene, men jeg kommer nok til å høre på dere likevel ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...