Gå til innhold

Bikini eller badedrakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du og hva synes du er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bikini ... Selv om jeg har litt valpefett og strekkmerker.

Badedrakt er for gamlinger..

Skrevet

Jeg har mer enn valpefett og bruker badedrakt. Syns det er finest når man går i noe man kler, til tross for at det er for gamlinger.

Skrevet

Badedrakt. Mest for å skjule heng både her og der etter å ha fått barn, men jeg er vel det dere kaller gammel med mine 37 år også.

Skrevet

Baderdrakt er best når jeg skal svømme, hoppe og stupe. Skal jeg sole meg liker jeg best bikini.

Skrevet

Jeg har såpass store hengepupper at en passende badedrakt har vært vanskelig å oppdrive. Så har bikini, bruker det selv som jeg har masse strekkmerker på magen :)

I fjor kjøpte jeg en 50-talls-aktig badedrakt og den synes jeg er dritfin, og det til og med på kroppen min :P Men for å holde puppene oppe måtte jeg sy om en bikinioverdel for å ha under badedrakten. Gleda meg masse til å bruke den nå i sommer, men så ble jeg gravid og venter sommerbaby, så det blir bikini på meg i år også. Men gleder meg til å bruke badedrakta på babysvømming!:D

Skrevet

Badedrakt i svømmehallen, bikini på stranda.

Er 36 år, og har to barn, men null strekkmerker, og har en fin og fast kropp til tross for mine maaaaange år ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...