Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har begynt å blogge igjen, men ønsker å ha et litt annet fokus enn tidligere. Det er en mammablogg/hverdagsblogg med mammatanker.. Er ikke mange innlegg ennå altså, begynte igjen her om dagen. http://supermammaduper.blogspot.com/ Æsj.. Kvier mer litt for å spørre om dette, men jeg må få litt kritikk for å bli bedre!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 For å være ærlig var førsteinntrykket omtrent som å bla i bibelen. Oppsettet var kjedelig, og da mistet jeg interessen og leste ingenting annet enn overskriftene.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Nja.. syns i grunn den var like kjedelig som alle andre mammablogger, men den ser jo ok ut da
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Heit ærlig så var det kjedelig, ja, men ikke værre enn de flesteandre blogger i samme sjanger jeg har sett.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Det er mulig at jeg ikke helt skjønner denne bloggegreia, men det du og mange andre, blogger om er jo litt det man snakker med naboen eller søstra si i forbifarten. Jeg ser ikke helt hvorfor det skal være så interessant at man må dele det på en offentlig blogg. Din var i så måte ikke verre enn andre jeg har snublet over, men den var litt fargeløs og treig i layouten.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Nei den var bare hyggelig og hverdagslig. Vi kan jo ikke alle være tegne-Hanne heller da.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Likte å lese om hvor sprek jeg er. Hilsen tvillingmamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå