Lillemy36 Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Hoff oppdaget til min store forskrekkelse at fjeset etterhert som sola har varmet nå på vårparten har fått masse av det jeg kansje trodde var fregner, men som nok er slike leverflekker gravide kan få.... Hva gjør dere med dem og for å forebygge dem.... Ser jo f... Meg ut som om jeg er skitten i fjeset med hvite striper under den jæ... Dobbelthaka.... Jada man er jo sååå vakker som gravid....;-(
fluffy77 Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Hei, kjenner problemet. Skrev et innlegg om det for noen dager siden. Jeg har også fått fregner/pigmentflekker, på det verste så det ut som jeg hadde smørt sjokolade på kinnbena og overleppa... Bestillte et sett kremer fra Dermalogica som heter CromaWhite. De virker forebyggende og blekner flekkene. Har ikke forsvunnet hos meg men de har blitt mye blekere. Er et sett med forkjellige ansiktskremer, peeling og div. Er faktor 30 i ansiktskremen og faktor er nok en vesentlig greie nå under graviditeten. Er dyre kremer men jeg kjøpte de på nett, JerseyBeautyCompany, ikke så dyrt da. Syntes de er verd pengene for meg ihvertfall.
Lillemy36 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2011 Åh, supert. dermalogica har jeg brukt tidligere, riktignok ikke den serien du nevnte, så jeg vet det er gode produkter;) Hva bruker du av den serien? Både rens og krem?
Lillemy36 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2011 Åh, supert. dermalogica har jeg brukt tidligere, riktignok ikke den serien du nevnte, så jeg vet det er gode produkter;) Hva bruker du av den serien? Både rens og krem?
Lillemy36 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2011 Åh, supert. dermalogica har jeg brukt tidligere, riktignok ikke den serien du nevnte, så jeg vet det er gode produkter;) Hva bruker du av den serien? Både rens og krem?
Lillemy36 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2011 Åh, supert. dermalogica har jeg brukt tidligere, riktignok ikke den serien du nevnte, så jeg vet det er gode produkter;) Hva bruker du av den serien? Både rens og krem?
Lillemy36 Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2011 oi, i verden som skjer, innlegget kom 4 ganger!
fluffy77 Skrevet 26. mai 2011 #8 Skrevet 26. mai 2011 Jeg kjøpte en pakke med et sett som inneholdt rens, dag og natt krem pluss en peeling pluss en krem og et pulver som skal smøres på selve flekkene.
Lillemy36 Skrevet 26. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 26. mai 2011 Det siste innlegget kom ikke med....
fluffy77 Skrevet 27. mai 2011 #10 Skrevet 27. mai 2011 Jeg bestillte et sett de hadde i den nettbutikken. Besto av rensekrem, peeling, natt/dagkrem, en spesiell krem+pulver som skal brukes bare på flekkene. Som sagt så forsvinner de ikke men de har blitt mye blekere. Merker at dagkremen gir litt lite fuktighet, ihvertfall på meg som har tørr hud så bruker den vanlige dagkremen min(samme merke) innimellom. Håper dette var til hjelp :-)
Lillemy36 Skrevet 27. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 27. mai 2011 Supert skal prøve det settet jeg også:-) Hvor mye betaler du i frakt fra der du bestiller? Vet at strawberrynet.com sender fraktfritt til norge;-) men så ut som om selve settet var dyrere i pris der så det går kanskje opp i opp??
fluffy77 Skrevet 27. mai 2011 #12 Skrevet 27. mai 2011 SIZE QTY PRICE TOTAL Brightening Regimen Set 6 Products 1 124.69 £124.69 Delivery £3.00 TOTAL £127.69
Lillemy36 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 28. mai 2011 Okei, takk skal du ha:-) Blir billigst fra jersey.... Da blir det der i fra:-)
Gjest Lenchen J98, J08 Skrevet 28. mai 2011 #14 Skrevet 28. mai 2011 Uff, jeg fikk dette første gang da jeg var gravid med min første for 13 år siden. Det roet seg litt etter hun ble født, men så blusset det opp igjen da jeg solte meg og brukte p-piller samtidig. Sluttet med p-piller, og brukte mini-piller istedet (som ikke inneholder like mye østrogen). Ble litt bedre igjen, men har fremdeles endel, og ser at nå som jeg er gravid igjen, så har det kommet mer. Jeg bruker faktor 50 i ansiktet nå (blir faktisk litt brun allikevel), og så bruker jeg en anti-pigment krem om høsten/vinteren som bleker flekkene og huden. Det er noe herk!! Er helt avhengig av en god foundation for å dekke over. Jeg bruker Kanebo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå