Gå til innhold

Morrocan Oil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt det?

Hvordan bruker dere det?

Fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp- eller Argan oil da. Det er visstnok omtrent det samem, samme virkestoff. Tar noen pump i hånda når håret er håndkletørret og styler som vanlig. Blir veldig mykt av det, mye mindre tørt!! Men ikke kjøp hos frisør, det koster flesk! Strawberrynet har en argan oil til en brøkdel av frisørpris ihvertfall!!

Skrevet

Bruker det til baby. Så slipper vi de ekstreme flokene i nakken. Lukter godt. Jeg stynes ikke den er dyr. betalte vel 300 kroner for en flaske og den har vart i snart et år og er fortsatt halvfull. Bruker den selv også men merker ikke så mye til det. Beste resultatet er på ett åringen

Skrevet

Jeg synes nå 300 kr for en knøttliten flaske er dyrt jeg da, spesielt når man kan få samme produkt til 150 kr på nettet!!

Skrevet

Funket egentlig ikke så godt på mitt porøse hår tynnemed hårstrå og mye fall i. Jeg har kjøpt på ebay.com

Det frisørene tar seg betalt her til lands er det ikke verdt syns jeg.

Skrevet

Jeg har hørt mye positivt om denne oljen. Mine venninner har den i håret - og jeg ser tydelig forskjell. Håret deres ser jo så blankt ut. Jeg har kjøpt selv, men enda ikke brukt den. Jeg har tørt hår som "bruser" seg, og vil gjerne se om det har noe effekt.

Kjøpte en ganske stor flaske på Strawberrynet.com til rett under 200kr. Kom som rekommandert sending etter 4 dager.

Skrevet

19:15, Hvilket merke har du kjøpt på nettet?

Skrevet

HI her.

Jeg kjøpte orginalen i dag.

Hadde det i håret etter dusj, lot det lufttørke, brukte slettetang og avsluttet med litt ekstra olje.

Ble superfornøyd!! Det er mykt og ikke fett i det hele tatt!

Jeg har til vanlig veldig brusete og tørt hår, og har lenge leita etter noe som fungerer, ser ut som jeg endelig har funnet drømmeproduktet :-D

Skrevet

19.50: jeg husker ikke navnet (har den ikke her nå), men fant den på Strawberrynet. Bare søk på Argan oil, de hadde bare en type da jeg bestilte.

19.15

Skrevet

Jeg er frisør, kan anbefale både marrocan oil, og biosilk... Vær forsiktig med oljer med silikon i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...