Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 har en svigermor som blander seg i alt. nå blander hun seg i at jeg er dårlig i svangerskapet, at det var ikke hun osv..om at jeg ikke kan være sykemeldt pga svangerskap.. hva skal jeg gjøre? tips mottas med takk vil jo ikke nli uvenner, men kjenner at jeg ikke kan være i nærheten nå!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Bare overse henne og det hun sier! Du må gjøre det du føler for og ingen svangerskap er like...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 ja. prøver, men hun bor rettover gata og følger med på alt... klikker snart..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Si ifra på en ordentlig måte.Blir hun fornærma så får hun bare bli det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Du får si som sant er, nemlig at det nå er legen som bestemmer om du skal ha sykemelding eller ikke. Og når hun sier at hun ikke var dårlig i svangerskapet kan du jo si at da var hun jammen meg heldig
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 sant det! =) tusen takk for svar..skal ta meg en tur opp ikveld å si ifra!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Om hun mangler sosiale antenner så til de grader hadde jeg gjort noe med det at hun bor rett over gata. Er det mulig?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Du kan jo heller vente med å si ifra til hun dukker opp hos deg... Svigermødre mener det godt, samtidig som de ikke forstår at tidene har forandret seg etc. Må bare vende den glatte sida ut og la det prelle av...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 vi skal heldigvis flytte!!=)=)=) å d om 2 uker! ;-) hihi DA blir d BRA!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #10 Skrevet 25. mai 2011 Bo rett over veien for svigerfamilien? Sjakktrekk? Neppe.. et gammelt ordtak sier: Man skal bo så langt borte at familien må ta på ytterjakke for å komme på besøk, men ikke så langt at de må overnatte hihihi.. vi bor så langt borte at de må overnatte. man da møtes vi såpass sjelden at det alltid BAAAARE er kjekt
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 To uker holder du ut. Etter det ser du henne nok sjeldnere.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 Dette er ikke til bare deg HI men til dere alle som klager på svigermor... ; Hvorfor kan man ikke bare si hva man mener til svigermor og bli ferdig med det. Det er mer respekt av det enn å gå å irritere seg i bakgrunnen... Si at sånn er det og om hun ikke liker det så får hun ti still...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #13 Skrevet 25. mai 2011 Det er ikke alltid så lett og si ifra til disse svigermødrene heller. Man skal jo mest sannsynlig se dette mennesket i endel år fremover. Så da vil man ha mest mulig fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå