Gå til innhold

Hva hadde du gjort i denne situasjonen? (ang sykemelding)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobbet 100% første halvdel av svangerskapet, men pga et verkende bekken og enormt mangel på overskudd (har to barn fra før, så da er det ikke akkurat like lett å hvile ut når man har behov!) ble jeg gradert sykemeldt (jobber nå 60-70%). Det hjalp ganske umiddelbart, både på bekken og overskudd, og jeg har vært storfornøyd med denne løsningen. Helt frem til de siste ukene. Bekkenet verker stadig mer, og jeg begynner å få større problemer med å bevege meg som normalt, gjennomføre arbeidsoppgaver o.l. Og overskuddet er HELT på bånn igjen, rett og slett. Sover hver gang jeg har sjansen, og overlater absolutt alt annet enn jobb til mannen min. :-(

Det er bare ca én måned igjen til permisjonen starter, og jeg er usikker på om jeg skal "holde ut" denne måneden, eller om jeg skal trappe ned enda litt til - for slik forhåpentligvis ikke å bli enda verre i bekkent, og kanskje også ha litt overskudd til overs før minstemann kommer ..

Hva hadde du gjort om du var i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde trappet ned.

Skrevet

Hadde gått til legen og spurt om mer sykemelding. Ikke bra med for mye styr sånn på slutten av svangerskapet. Må passe på deg selv og babyen i magen :-)

Skrevet

Trapp ned, det høres ut som at du trenger det. Du får ingen stjerner i himmelen for å være fullstendig utmattet. Du har barn fra før som også trenger mammaen sin mye nå før det skal komme enda et barn i familien. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...