Gå til innhold

Hva betalte du for brudebuketten din?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var mamma og pappa som betalte det, de betalte 2000kr for min bukett, pluss to brudepike buketter, og blomstene til mannen, forlover, brudesvennen. Men fikk mye rabatt siden det var bekjent som jobbet der de handla. Synes det sto 2500kr i prislisten for brudebuketten alene.

Hadde dråpeformet bukett, med kremhvite roser, rosa fresia, diverse perler, slikebånd og noe hvitt og grønt. Den var så nydelig at jeg ble rørt da jeg så den.

Når du skal velge blomster så skal man ta hensyn til sin egen størrelse og bygning og ikke minst kjolen. Jeg hadde en enkel kjole, i tillegg er jeg ganske høy og slank, det krevde en bukett som gjorde litt ut av seg. Er man feks litt kraftig så skal man ha litt størrelse på buketten, men er det mye som foregår på kjolen med perler, dill og dall så må blomstene være enkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fint svar :)

Bare aner så lite om hva som er vanlig å betale osv...

Hvor tidlig bestiller man den da?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er kanskje ikk ejeg representativ siden en venninne som er gartner skal binde min brudebukett. Skal ha en slik halv "ball" av roser, og betaler da halv pris av innkjøpspris for rosene, bare- det blir noen hundrelapper. Men skal betale henne litt mer da, for jobben og siden hun og hjelper meg med dekorasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6000 for en sjelden sort hvite roser (utenfor sesong) og noen krystaller. Vinterbryllup..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...