Gå til innhold

Flere som har barn i park?


Lemonia

Anbefalte innlegg

Jeg har inntrykk av at dette med barnepark er noe som dør ut. Når jeg forteller om det til andre får jeg stort sett overraskede uttrykk og kommentarer om at de ikke engang ante at det fantes lenger.

 

Jeg synes barnepark er et fantastisk tilbud. Perfekt antall timer per dag, ikke for slitsomt for dem. I tillegg er de bare ute (går kun inn for å spise) og det har de virkelig godt av synes jeg. Og ikke minst slipper de stresset med å forholde seg til store avdelinger, mange ansatte og gjerne en god slump vikarer også. Her er det alltid de samme ansiktene hver eneste dag.

Parken eldstemann går i er helt fantastisk. De som jobber der er utrolig blide og hyggelige og barna storkoser seg virkelig.

 

Er det flere her som har barn i barnepark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det finnes ingen parker her dessverre, men jeg skulle gjerne hatt samme muligheten selv, ihvertfall i sommerhalvåret.. På vintern synes jeg det er greit at de får vært litt inne iløpet av dagen også, men det dumme med barnehagene her vi bor er at det er vanskelig å få redusert plass, ergo må vi betale for full plass selvom hun ikke bruker den mer enn 5-6 timer per dag, 3-4 dager i uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...