Gå til innhold

Hun må da være syk i huet!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du tenker på hvordan hun så ut før så har jeg ingen problemer med at hun mener at hun har fått det nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Fordi hun selv mener at hun har saggerumpe og hengemage? Vi ser alltid ting ved oss selv som ikke alle andre ser like godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt patetisk for min del når 90 % av oss ser laaaaangt værre ut etter samme erfaring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du mener patetisk på linje med å klage over dårlig råd og høye matpriser når halve Afrika sulter ihjel..? Ja, kanskje det, men man er seg selv nærmest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei i grunnen ikke for med hennes posisjon må hun vite det er mange unge jenter som ser opp til henne og da blir det patetisk å sippe om noe bare hun ser. Dessuten vet alle hun har et lite barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sammenligner jo med hvordan HUN så ut da HUN var yngre og før HUN fikk barn, ikke hvordan alle ANDRE ser ut i forhold til henne.

 

Selv om jeg har synlige mageruter har jeg likevel litt løsskinn på magen, og for meg er det litt hengemage, selv om andre kanskje hadde drept for å få min mage. Det er alltid noen som ser bedre eller verre ut enn en selv, man har lov til å være både fornøyd og misfornøyd med hvrodan man ser ut, uten at andre skal skrike opp fordi de åpenbart har det så mye verre med seg selv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at modeller møter større krav, men jeg ser ikke noe slapp hud på hennes mage. Derimot ser hun bittelitt eldre ut i ansiktet :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...