Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Ser meg i speilet og jeg ser ikke ut, er helt kaputt. Alt jeg ønsker meg er egentlig en sykmelding en liten periode - samle krefter og bli meg selv igjen. (Er ikke gravid, men har tøffe tak på jobben om dagen). Åh, ønsker å bli meg selv igjen, ikke føle meg utslitt hele tida:(
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Gå til legen og skaff deg sykmelding!! Ellers blir du helt utbrent...
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Og hvem skal gjøre jobben din hvis du feiger ut? Når jeg har det sånn tar jeg meg kraftig sammen og hviler når jeg har anledning til det, men jeg går fortsatt på jobb.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Har dessverre ikke mulighet til å ta ut feriedager, den ligger fast. Akkurat - svar nr 2, hvem skal gjøre jobben? Det er grunnen til at jeg bare ønsker sykmeldingen - og ikke gjør noe med det
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Huff, føler med deg. Slitsomt å ha det slik. Har vært der jeg og, men det gikk seg til etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har det akkurat som deg nå, men jeg tok noen feriedager, og får forhåpentligvis hentet meg inn igjen. Hvis jeg ikke hadde tatt disse dagene nå hadde jeg antageligvis blitt syk uansett. Det er viktig å ta vare på seg selv også. Man gjør ikke jobben noen tjeneste ved å være på jobb syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå