Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har et problem, eller, problem og problem, det funker jo egentlig fint for meg, men enkelte mener visst at det er et problem. Jeg er så forbasket lettpåvirkelig. Jeg har jo mine egne meninger, noen veldig sterke, andre mindre sterke. Likevel har jeg en tendens til å alltid bli enig med folk når jeg diskuterer med dem, og det er ikke slik at jeg blir det bevisst, plutselig er jeg bare enig. Jeg tror kanskje det har rot i at jeg alltid ser flere sider av en sak? Det samme gjelder i grunn musikk og slike ting, dersom folk jeg liker liker noe, liker plutselig jeg det også. Haha, dette hørtes teit ut, det var vanskelig å forklare og jeg må bare påpeke at det ikke er så synlig som det kanskje virker. Spørsmålet mitt er i grunn bare om det er andre som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 ..Samboeren min. Når jeg nevner det, så sier han jo bare, "jammen, du får meg jo til å se saken på en annen måte og da blir jeg jo enig" (jeg ser fint saker fra flere sider selv, bare litt vanskeligere for å bytte mening:P)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Hehe, flaks for deg at det er den veien, da! ;-) Praktisk med en slik samboer! :-D
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Haha, ja:D Men jeg ser forresten ikke noe galt i det :-) (altså generelt, ikke samboeren min:P)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Du er ikke tilfeldigvis født i Vekten? Sånn er nemlig jeg også. Veldig flink til å veie for og imot,har veldig lett for å se ting fra andres synspunkt,og finner stort sett noe jeg er enig i i de aller fleste uttalelser og meninger!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 jeg er også lettpåvirkelig, men er født i skytten
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er også lettpåvirkelig, men er født i jomfruen:) Jeg er alltid enig med den siste som snakker, som flere har påpekt.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 HI her, vannmann! ;-) De fleste har jo alltid rett i noe! :-P
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er også Skytten og ser veldig lett saker fra andres synspunkt, som regel kan jeg alltid bli enig i _noe_.. Jeg har sterke egne meninger også da. Må vi kalle det lett påvirkelig? Hva med veldig reflekterte og empatiske ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 Jeg kunne gjerne fått litt av den egenskapen av dere Jeg er nemlig helt motsatt, og tror folk irriterer seg grønne over det også. Jeg er så bastant i meningene mine at ingen gidder å diskutere med meg lenger (noe jeg ELSKER å gjøre). Men det kommer av oppveksten min, hvor jeg hele tiden har måttet forsvare hvem jeg er, det jeg mener, osv.)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er som deg, HI. Helt uten bein i nesen. Jeg er konfliktsky og sier knapt mine egne meninger., Er enig med alle og har aldri hatt en uvenn i hele mitt liv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå