Gå til innhold

Kjeeeftekjefte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I dag har jeg bestemt at to av mine "beilere" får gedigent kjeft for å være idioter. Han ene snakka hele tiden om at han var så sjenert, inviterte seg selv på besøk og ikke en gang turte noe annet enn hade-klem (han har vært hos meg 5 ganger på kaffebesøk, filmkveld, spillekveld osv). Han har barna 50% og snakka lenge om å komme på besøk... når jeg spør ham om han vil komme nå som barna er hos mor sier han "kanskje". Samtidig tror han at han har meg på kroken og sier han er veeeeldig interessert. han ringer aldri/aldri sms, prater kun når jeg er på msn, og det ikke mer enn 2 ganger i uka cirka selv om han er på nett hver kveld til sent på natt. Han har holdt på sånn i over et halvt år. Han skal få beskjed i dag om at han skal skape seg for videre løgner og at det ikke er pent å si at han er interessert når han egentlig ikke er det.

 

En annen møtte jeg på møteplassen.no, og han virka også veldig interessert. han sender noen ganger meldinger, og jeg svarer. Han spør om mine framtidsplaner, inviterer meg på besøk osv, men når jeg ba ham om å ringe - fikk jeg til svar at han skulle ut med kompisen og se hvor sent det ble. Så skrev han neste morgen om at det ble sent så han orket ikke ringe. Han kunne da vel for f... ringe dagen etterpå eller 2 dager etterpå vel?? Han får også beskjed om å kutte ut spillet for det her gidder jeg ikke.

 

Dere kommer sikkert til å si det ikke er noe rart jeg fortsatt er alene, men jeg har vært borti en del som virker interessert, involverer seg i meg for så å dumpe meg ved å kutte ut all kontakt plutselig, og finne seg ei annen. I ettertid får jeg vite at de aldri har vært interessert i noe mer enn sex eller vennskap. Så når folk virker teit helt i begynnelsen, synes jeg det er greit å gi beskjed istedet for å bruke tid og krefter på slike tullinger.

 

Noen med lignende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke orket å brukt en kalori på å kjefte på slike tullinger. Hadde bare sluttet å ta kontakt og om de til slutt tok kontakt så ville jeg gitt beskjed om ha jeg mente og tenkte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var ikke "kjeft" seriøst ment da, mente å si i klare ordelag at jeg ikke gidder mer og at de ikke trengte å skape seg. Han første skulle komme på besøk i dag, men kommer sikkert med noen ussel unnskyldning etterhvert. I går prøvde han å skylde på at han skulle på fotballtrening som slutter kl 7. Ja, for her i huset legger man seg halv 8 eller? :@

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meeeennnnn..... Hvilken rett har du til å stille krav til disse mannfolka når du selv spiller på to hester??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde kuttet ut begge. hadde de vært mer interessert så hadde de vært mer frempå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det være, ikke gidd. Bare ignorerer dem, begge to - og finn deg en fyr som er interessert, for ingen av disse to er interessert i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller på to hester når jeg skriver sms med den ene og drikker kaffe med den andre? Er det virkelig kun "lov" å ha en venn om gangen eller?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så skriver du TO AV MINE BEILERE..

 

Beilere=friere, og da er ligger det vel litt i kortene at de skal være hakket mer enn bare venner?

 

Og for det andre, om de bare er venner, hvorfor føler du deg så avvist av dem når de ikke ringer/tekster osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, de er bare venner ja. Men begge påstår å være interessert i noe mer. Det har aldri skjedd noe mellom meg og noen av dem - ikke kyss, flørting eller sex. Jeg nekter å tro at de som er registrert på datingssiter på nett kun skriver med EN person om gangen...

 

Og hadde du ikke følt deg avvist som venninne hvis folk først inviterte seg selv på besøk, for så å enten avlyse eller ikke komme og finne på 1000 unnskyldninger for det. Eller hadde du orket vennskap der kun du som ringte/sendte sms men ikke venn/venninna di?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, selvfølgelig forventer jeg en viss respons av VENNENE mine. Men les igjennom det du selv skriver. Du sier jo at du bare har kontakt med han ene via nettet og den andre alltid avlyser, og da er det vel begrenset hvor gode venner dette er? Jeg har mange venner, og vi har jevnlig kontakt både via telefon og vi besøker hverandre. Men mennene jeg møter på nettet, hvis de lover å komme på besøk eller å ringe eller skrive, men ikke gjør det; vel da hadde jeg tatt hintet. Da er de ikke så forbanna interessert. Og jeg har gått på den smellen at jeg har fått super kontakt med menn, men når alt kommer til alt så vil de ikke møtes. Da har de som regel fått bedre kontakt med ei anna. Og nei, DA føler jeg meg ikke avvist. Tenker heller at "javel, da er han ikke noe å satse på". Er det noe jeg har lært i løpet av mine 32 år her på jorda, så er det at man tar seg alltid tid til det man VIRKELIG har lyst til...

 

Men for all del; jeg kjenner jo ikke deg eller disse mannfolkene, så jeg skal ikke uttale meg mer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, 14:02. Jeg har alltid blitt avvist av samtlige jeg har møtt/snakket med/hatt et forhold til - må vel bare innse at ingen er interessert. Det rare med de to her er at de inviterer seg selv på besøk flere ganger, skriver de er interessert, reagerer når jeg ikke svarer med engang - men samtidig virker helt fraværende og avlyser.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror også at det er det fornuftigste. har blitt brukt som reserve hele livet, og orker ikke mer. Bare så frustrerende at jeg ALLTID blir brukt som reserve mens de leter etter noe "ordentlig" de kan forelske seg i...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...