Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Søsknene har typisk norske navn. Klarer ikke å bestemme oss, men heller mest mot de to første.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Datteren min heter Martine, så jeg holder selvfølgelig en knapp på det navnet =)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Ingrid!!! eller Vilde :-) (Martine liker jeg ikkeeeee)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Ingrid!! Så utrolig vakkert navn Vilde er ok og Martine er mindre pent
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #10 Skrevet 25. mai 2011 Ingrid er mitt favorittnavn. Bare synd at det er så mange som heter det.. Vilde og Martine er også veldig fine navn!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 Martine heter min lille også. Så elsk på Martine <3
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #13 Skrevet 25. mai 2011 Ingrid! Har en vakker liten Ingrid selv og har fått mange postive tilbakemeldinger på navnet. Et solid navn som allikevel er som musikk i ørene.. Lykke til med navnevalget!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #15 Skrevet 25. mai 2011 Jeg hadde tatt Ingrid eller Vilde..Jeg hadde gjort sånn at kjente jeg flest Ingrid (i småbarnsalder) hadde jeg kalt ho for Vilde, og motsatt... Martine liker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 Wow, jeg er beæret!! tenk at så mange synes at jeg har et pent navn!! Men av disse tre må jeg nok si meg enig med rangeringen til 14.02. Martine er likeom ikke noe "ordentlig", ekte navn. Og vilde har jeg bare ikke noe forhold til, synes det er lite integritet i det! Som liten syntes jeg navnet mitt var litt for ordentlig og skulle gjerne hatt et "søtere" navn- men nå er jeg glad for det. Ingrid er et solid navn, ihvertfall. Det er liksom ikke noe tull med Ingrid'er, ei heller med foreldre som velger et slikt navn Mvh Ingrid, 33 år
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #17 Skrevet 25. mai 2011 Ingrid Vilde Martine Liker dessverre ikke Martine i det hele tatt. Syns det er et berte-navn rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #18 Skrevet 25. mai 2011 Vilde er et av mine favorittnavn. Martine liker jeg ikke, liker ikke guttenavn som er gjort til jentenavn ved å sette en E på slutten. Ingrid er hverken eller.
prebs Skrevet 25. mai 2011 #21 Skrevet 25. mai 2011 Jeg synes alle navnene er flotte :-) Martine er minst brukt, så kanskje en knapp på det.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #22 Skrevet 25. mai 2011 Jeg liker Ingrid, men det blir på en måte oppkalling etter noen vi ikke er så glad i. Mannen liker Martine og vi liker begge Vilde, men det er det mange som heter her vi bor. Jeg skal vise dette til mannen så kanskje jeg får viljen min likevel, han er ikke udelt negativ så det kan jo hende.... HI
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #24 Skrevet 25. mai 2011 Likte både Martine og Vilde. Ingrid gir meg frysninger.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #25 Skrevet 25. mai 2011 Jenta mi heter Martine Sofie... lille-tine kaller vi henne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå