Gå til innhold

Ingrid, Martine eller Vilde?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Søsknene har typisk norske navn. Klarer ikke å bestemme oss, men heller mest mot de to første.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min heter Martine, så jeg holder selvfølgelig en knapp på det navnet =)

Skrevet

Ingrid - klassisk og nydelig.

Skrevet

Ingri eller Vilde

Skrevet

Ingrid!

Fine navnet :)

Skrevet

Ingrid!!! eller Vilde :-)

 

(Martine liker jeg ikkeeeee)

Skrevet

Ingrid!! :D Så utrolig vakkert navn :) Vilde er ok og Martine er mindre pent :)

Skrevet

Ingrid er mitt favorittnavn. Bare synd at det er så mange som heter det.. :P Vilde og Martine er også veldig fine navn! :)

Skrevet

Martine heter min lille også. Så elsk på Martine <3

Skrevet

Ingrid!

 

Har en vakker liten Ingrid selv og har fått mange

postive tilbakemeldinger på navnet.

 

Et solid navn som allikevel er som musikk i ørene..

 

Lykke til med navnevalget!

Skrevet

Rangerer det:

 

Ingrid

Vilde

Martine

Skrevet

Jeg hadde tatt Ingrid eller Vilde..Jeg hadde gjort sånn at kjente jeg flest Ingrid (i småbarnsalder) hadde jeg kalt ho for Vilde, og motsatt... Martine liker jeg ikke.

Skrevet

Wow, jeg er beæret!! tenk at så mange synes at jeg har et pent navn!! Men av disse tre må jeg nok si meg enig med rangeringen til 14.02. Martine er likeom ikke noe "ordentlig", ekte navn. Og vilde har jeg bare ikke noe forhold til, synes det er lite integritet i det!

 

Som liten syntes jeg navnet mitt var litt for ordentlig og skulle gjerne hatt et "søtere" navn- men nå er jeg glad for det. Ingrid er et solid navn, ihvertfall. Det er liksom ikke noe tull med Ingrid'er, ei heller med foreldre som velger et slikt navn ;)

 

Mvh Ingrid, 33 år

Skrevet

Ingrid

Vilde

Martine

 

Liker dessverre ikke Martine i det hele tatt. Syns det er et berte-navn rett og slett.

Skrevet

Vilde er et av mine favorittnavn.

Martine liker jeg ikke, liker ikke guttenavn som er gjort til jentenavn ved å sette en E på slutten.

Ingrid er hverken eller.

Skrevet

Jeg synes alle navnene er flotte :-) Martine er minst brukt, så kanskje en knapp på det.

Skrevet

Jeg liker Ingrid, men det blir på en måte oppkalling etter noen vi ikke er så glad i. Mannen liker Martine og vi liker begge Vilde, men det er det mange som heter her vi bor.

 

Jeg skal vise dette til mannen så kanskje jeg får viljen min likevel, han er ikke udelt negativ så det kan jo hende....:)

 

HI

Skrevet

Martine er finest :-)

Skrevet

Likte både Martine og Vilde.

 

Ingrid gir meg frysninger.

Skrevet

Jenta mi heter Martine Sofie... lille-tine kaller vi henne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...