Gå til innhold

tran Nekt!! hjelp meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta er 9 uker, prøvd litt med tran, men hun brekker seg å blir kjempe sint...

er det feil å gå over til D-vit dråper?

hvor lenge skal man prøve tran før man gir opp?

Hvor mye dårligere er d-vit dråper?

tenkte å bruke det til hun kan begynne på møllers fisk, sånn som smaker godteri.

gutten min på 4 tar det å han elsker det... men da burde hun bli litt eldre først.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stresser ikke så mye med tran til mine barn - de får heller variert kosthold, vitamintilskudd og fisk minst 2 ganger i uken. Men så er jeg ikke norsk heller, og ikke vokst opp med dette tranhysteriet.

Hadde ikke orka å krangle om tran, og heller gitt d-vitamindråper og senere laget fast føde med fet fisk, når jenta er så gammel.

Skrevet

Jeg gadd ikke prøve med tran en gang. Hvorfor tvinge i ungen noe jeg selv ikke klarer? D-vitaminer er jo det viktigste. Det er jo det vi mangler siden vi har så lite sol i Norge. Ellers god variert kost. Masse fisk.

Skrevet

Sjekk ut eskimokids som selges på helsekost, både smaker og lukter MYE mindre og jeg tror den kan gis fra baby:) med tuttifruttismak, men kun naturlig aroma.

Skrevet

Jeg har gitt begge ungene min d-vit dråper til de var ca. 1,5 år. Da gikk det veldig greit å gå over til vanlig tran + biovitt. Nå ber de om det hver dag selv:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...