Gå til innhold

tran Nekt!! hjelp meg....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jenta er 9 uker, prøvd litt med tran, men hun brekker seg å blir kjempe sint...

er det feil å gå over til D-vit dråper?

hvor lenge skal man prøve tran før man gir opp?

Hvor mye dårligere er d-vit dråper?

 

tenkte å bruke det til hun kan begynne på møllers fisk, sånn som smaker godteri.

gutten min på 4 tar det å han elsker det... men da burde hun bli litt eldre først.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg stresser ikke så mye med tran til mine barn - de får heller variert kosthold, vitamintilskudd og fisk minst 2 ganger i uken. Men så er jeg ikke norsk heller, og ikke vokst opp med dette tranhysteriet.

 

Hadde ikke orka å krangle om tran, og heller gitt d-vitamindråper og senere laget fast føde med fet fisk, når jenta er så gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke prøve med tran en gang. Hvorfor tvinge i ungen noe jeg selv ikke klarer? D-vitaminer er jo det viktigste. Det er jo det vi mangler siden vi har så lite sol i Norge. Ellers god variert kost. Masse fisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut eskimokids som selges på helsekost, både smaker og lukter MYE mindre og jeg tror den kan gis fra baby:) med tuttifruttismak, men kun naturlig aroma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gitt begge ungene min d-vit dråper til de var ca. 1,5 år. Da gikk det veldig greit å gå over til vanlig tran + biovitt. Nå ber de om det hver dag selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...