Gå til innhold

21 års aldersforskjell....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 25 år og han er 46. Hva hadde dere tenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

helt ærlig så hadde jeg tenkt æsj..

jeg hadde ikke kunnet tenkt meg en mann på snart 50 år, når jeg selv bare var 25. heslig..

Skrevet

At dere sikkert kan få 20-30 fine år sammen.

Mulig ting vil endre seg når han blir "gammel", men ingenting i veien for at det kan funke fint frem til det.

Skrevet

Æsj... En ting er at den kroppen er gammel, en annen ting er interesser, livserfaring, vennekrets etc.....

Skrevet

Han går av med pensjon når du er på "høyden" . Du blir pleier for ham om ikke altfor mange år....

Skrevet

at han kunne vært faren din! mamma er 21 år eldre enn meg. dere kommer fra 2 forskjellige generasjoner.

Skrevet

Hvor stas er det å være 50 og ha en mann på 70... sjansen for at du kommer til å være utro er stor.... Du er ikke gammel når du er 50... men mannen din er hønngammel...

Skrevet

Man skal ikke uttale seg om alder generelt, er så mye som spiller inn.

Men jeg var sammen med en mann som var 14 år eldre enn meg, og må ærlig innrømme at det ble veldig feil. Vi var på 2 forskjellige stadier i livet. Jeg var 20, han 34. Vi fikk et barn sammen. I dag er jeg 32 og han 46, og vi er fortsatt på forskjellige stadier................. Så min personlige erfaring var ikke så god der, gitt ;)

Skrevet

Hadde ikke tenkt så mye...:) koslig det, så lenge dere har det fint sammen:)

Skrevet

oi!! tenker jeg...

jeg er 26, pappa er 50 år liksom...

Skrevet

Hadde vel tenkt OI...

Jeg er 23 og pappa er 40.. 17 års forkjell mellom oss. Så for meg blir det helt feil..

Skrevet

Når jeg var 16 så var jeg "sammen" med en på 28, og jeg husker veldig godt at jeg følte det ble stilt for store krav til meg.. jeg ville ikke komme på det stadiet så fort uten å være igjennom de stadiene før..

Så det endte ganske kjapt :)

Men i dag så tenker jeg at om man er lykkelig sammen, og forholdet er bra. Så skal man gå for det :)

Samme om du er 25 eller 30 og sammen med en på 46 :) Kjenner mange spreke, kjekke karer på 45++

Skrevet

alder er kun et tall som blir gitt for å feste identiteten til folk. det har INGENTING med hvordan man er som person å gjøre. det trenger heller ikke ha så mye å si for fremtiden..

noen blir eldgamle når de er 45 og noen dør som 100 åringer like ungdommelige..

jeg hadde ikke stusset 2 ganger..

jeg er selv 23 og faren til sønnen min er 52.. så det er vel myyyyyye verre ;)

Skrevet

Pappaen min er 21 år eldre enn meg, og for meg blir det sært å finne en kjæreste på hans alder altså..

Kanskje ok når dere er så unge, men hva når du er 50 og han 71, da er forskjellen stor!

Skrevet

Hadde det vært meg hadde jeg blitt arveløs....Mamma er 21 år eldre enn meg, og hadde gått bananas om jeg hadde kommet hjem med en som var like gammel som henne.

Men for all del. Det kan sikkert funke, fram til du er 50 og han 71....

Skrevet

Jeg skjønner ikke hva en på 46 kan få ut av et forhold til en på 25, bortsett fra sex da:)

Han er jo mye mer moden enn deg (burde være) og en skulle tro at en mann på 46 ville hatt en partner som hadde litt mer livserfaring enn hva en på 25 har.

Ellers må jeg si at det finnes ikke noe mer sexy enn en man i 40 årene som tar vare på kroppen sin og som har all den selvtilliten guttene i 20 årene mangler.

Skrevet

Det er 14 år mellom mannen min og meg. Det fungerer helt supert. Selvfølgelig har vi våre twister, men hvem har ikke det? Jeg var 28 da vi traff hverandre ... Han er veldig ungdommelig og jeg er nok "ganske moden" og rolig.

Du skal bare være forberedt på at det "ikke er så lett å få en gammel hund til å sitte" :)

Skrevet

Søstra mi er 42 år og han er 60 år. Ser ikkje problemmer. No lever dei livet som fan. Peng er 0 problem for dei og eiger eit firma som går med store overskudd. Pr i dag er dei i Paris med bobilen sin og skal vere vekke noen veker til. 60 år og klær seg som ikkje den alderen og full av fan som søstra mi. Barn i 20 åra og er kjempe godt likt i vennekretsen deirast.

Skrevet

Æsj og fysj. Rynke på nesen over den ekle gamle grisen og heve et øyebryn over ungjenta som åpenbart har et farskompleks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...