Gå til innhold

Hvilken høystol anbefaler du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Antilop høystol fra Ikea er veldig grei til de helt minste. Den begynte vi med ved ca 5 mnd. Koster 100 kr. Brett for å feste på koster ca 50 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet kan sitte i stol når det kan sette seg opp selv.

 

Vi har både den plaststolen fra ikea og tripp trapp. Begge er greie, men tripptrappen varer til barnet kan sitte behagelig på en annen stol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloom Fresco.

Den kan reguleres i høyden og sittedelen ksn tuppes bakover og brukes fra nyfødt.

Elsker vår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripp Trapp til første barn, den bruker hun ennå. Hun er 4 år.

 

Ikea Antilop med spisebrett til andre. Det er en super stol. Hun satt i den fra hun var ca 6 mnd, og nå bytter hun på den og vanlig spisestuestol som hun sitter på kne på. Hun er to år. Mest fornøyd med den stolen i grunn, for tripp trapp var vanskelig å justere og den tar stor gulvplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea Antilop med brett er genial. Billig og praktisk. Barnet sitter bra, og den er enkel å vaske. Har også Tripp trapp stol som vi har brukt opp til barna er 5-6 år gamle, men Antilop er best når de er små. Har brukt/bruker denne fra ca 6 mnd og opp til1,5 - 2 år. Er noe herk å vaske alle kroker og kriker på Tripp Trapp stolen etter at den lille har sølt grøt over det hele. På plaststolen fra ikea går det enkelt av, selv om du ikke rekker vaske det av med en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...men om jeg skulle fått en ny baby nå, så hadde jeg også vurdert Bloom Fresco, siden den kan brukes også før 6 mnd. Men den har jeg altså aldri testet ut. Men den koster en nærmere 3 tusen, da, så jeg vet ikke om den er verdt. Og jeg vil neppe brukt den til eldre barn, da de ser ut til å måtte løftes opp i den. Også vet jeg ikke helt hvor praktisk det er med en pute i en babystol... Tripp trapp stolen kan selv min 15 mnd gamle sønn krabbe opp i selv. Om man har en Tripp Trapp variant i tillegg til Ikea stolen, så blir det veldig mye billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå den bloom fresco såg genial ut! :)

Takk for tips. Var kampansje på barnas hus på den såg jeg nå, 1999 kr.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg som har Bloom Fresco over her og den er nydelig i virkeligheten.

Og i motsettning til det hun over her som aldri har prøvd stolen passer den også til større barn.

Mine på 3 og 5 blir overlykkelig de gangene de får låne den av lillebror.

 

Dyr er den ja, men å ha babyen ved bordet vårt fra dag 1 har gjort det verdt hver krone. Kjøpte min brukt på Finn, og de ligger aldri mange minuttene ute til salgs hvis de har den rette prisen. Så de er lett omsettelige.

 

Puten som er i er like lett å rengjøre som en stol uten pute.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...