Gå til innhold

Jeg er så utrolig lei meg. Knekker snart sammen :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en "venninne" Trodde jeg...

Vi var litt sammen.. Når jeg hadde barnefri. Annen hver helg ca.

Fikk meg ny kjæreste i desember, noe hun likte svært dårlig. Hun sa det tilogmed. At ingenting skulle komme i mellom meg og kjæresten min.

I påsken, så ble hun kjent med min eks svigermor..

For en uke siden, fikk jeg en telefon fra eks svigermor, der hun forteller at barnefar har meldt meg til barnevernet. Min "venninne" har da sagt til henne og barnefar at den nye kjæresten min bruker dop, og selger amfetamin, pluss en hel haug med dritt om meg..

Barnevernet har selvfølgelig tatt saken, og jeg er nå liiivredd.

Typen min selger IKKE dop, og bruker det IKKE selv.. Hun har bare sagt det for og ødelegge mellom meg og han.

 

Vi var hos eks svigermor på lørdag og fikk snakket ut. Eks svigermor og barnefar tror på meg. For de vet at jeg er sterk motstander av dop .

og aldri ville ha alliert meg med noen som bruker sånt.

"venninna" mi nekter for alt ..

Synes dette er helt jævlig.. Sitter bare og venter på innkallelse eller hjemme besøk..

Kjæresten min er verdens greieste og behandler sønnen min som en konge. De går utrolig bra overens.

det her ble kanskje veldig rotete.. Men jeg er helt skjelven her jeg sitter.

 

eks svigermor og barnefar sier at de skal støtte meg når jeg skal på møte med barnevernet for og fortelle om denne såkalte "venninnen" min. men jeg er uansett liv redd. :( sover så vidt om nettene, får nesten ikke i meg mat. Holder gråten inne..

Hvorfor finnes det så jævlige personer her i verden?????????????

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men om BF og xsvigermor tror på deg og kjenner deg, hvorfor tok de ikke dette opp med deg FØR BF meldte deg til BV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg også lurt på..

de ble vel proppa med dritt fra "venninna" mi..

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "enslig ung kvinne søker"........ Sett filmen?? Noen som tydeligvis ikke takler avvisning :(

Jeg skjønte ikke helt hva du mente, barnefar meldte deg til barnevernet, men skal støtte deg i saken??

 

Uansett, bare vær åpen og ærlig mot barnevernet, de skjønner nok at det ikke er noe hold i anklagen!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du bør finne en annen venninne og om du ikke driver med noen ulumskheter så har du ikke noe å frykte fra BV. Det er bare tull at BV kun dukker opp for å rive barn ut av armene på foreldrene, i så tilfeller har foreldrene gjort noe frykelig galt. (Regner med at det er noe sånt du er redd for siden du er så redd)

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy F..... for en grusom "venn". Ikke nok med at hun prøver å ødelegge en familie, men utnytter ressurser som skal være der for barn som faktisk trenger hjelp!! Hun er tydeligvis psykotisk!

 

Uansett du har ingenting å frykte fra bv hvis det din venninne sier ikke er sant. Så ikke stress, de er der for å hjelpe og kommer ikke til å sjekke om du tar på ungen klær feil vei, eller om tørker støv ofte nok. Bare vær deg selv og forklar situasjonen. De hører på begge siden av saken:)

 

Lykke til og klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg tror som regel at det er 2 sider av 1 sak og at det er noen i midten som er sannheten,jeg tror kanskje typen har holdt på med stoff e.l før og at det er det som er sannheten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snart barnevernet har henlagt saken, ville jeg anmeldt "venninna", men jeg vet ikke hvilken lovhjemmel som skulle vært benyttet siden det var BF og svigermor som har forfattet meldingen til BV.

 

Har du fått kopi av sakspapirene? Det har du krav på. Du kan også ta kontakt med barnevernet og forklare situasjonen med den sjalu venninna di som vil gjøre alt for at det ikke skal fungere med deg og ny mann og at det er hun som har snakket med din eks og hans mor.

 

Det kan kanskje være en ide å sende dette i brevs form hvis du er litt stressa. Men gjør for all del ikkenoe før du har fått gjennomlest sakspapirene dine. Da ser du beskyldningene svart på hvitt og noe annet enn det er det ikke lurt å ta opp.

 

Nå som BF og hans mor tror på deg kan de eventuelt skrive under på at opplysningene kommer fra venninna og at det ikke er ting de selv har erfart.

 

Dette kommer til å ordne seg, helt sikkert! Hvis barna dine har det godt og beskyldningene er falske, må du bare gjennomleve litt granskning først, det er alt! La BV få vite alt de vil vite, få uttalelse fra barnehage, fastlege, hele rekka med offentlige instanser du har befatning med.

 

Hvis venninna di sender meldinger-emailer-ringer eller kommer på døra di, skriv opp tid og sted hver gang og ta vare på alt skriftlig. Det kan være bra å ha ifbm anmeldelse av henne. Kanskje "falske anklager" eller "trakassering" kan benyttes. Du kan evt høre med barnevernet/politiet. De er ofte veldig interessert i å få tatt slike falske anklager (falske bekymringsmeldinger) fordi de stjeler verdifull tid fra de ekte sakene.

 

Uansett, tvi tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres nå ut som om dette skal gå din vei.

Hun "venninna" di kan jo ikke være helt god, hun har sikkert en personlighetsforstyrrelse eller noe sånt. Barnevernet har garantert støtt på slike egoistiske mennesker som er ute etter å ødelegge før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for så mange svar.

Jeg har ingenting og skjule.Det er bare hele settingen jeg synes er helt jævlig. at en jeg trodde var en venninne vil meg så vondt fordi jeg fikk meg ny kjæreste.

Jeg har ingen kontakt med henne. Eks svigermor har prøvd og kontakte henne og hun nekter for alt. Hun har fortalt samme driten til flere personer.

Jeg har veldig lyst til og slette henne fra facebook osv. Men jeg er redd hun kommer til og klikke.

Eks svigermor har også fortalt meg at "venninna" mi har ett dop problem. Noe jeg ikke visste om i det hele tatt.

Jeg har blitt advart mot "venninna" mi før. Folk har sagt til meg at hun er farlig, utspekulert, manipulerede osv. Men jeg merket jo ingenting til det. Skulle ønske at jeg hørte på andre den gang. Men det er jo sent nå. Kjæresten min er veldig lei seg for beskyldningene og har lyst til og anmelde henne. For det er det meste han det her dreier seg om. Men hun er farlig. Jeg er drit redd for at det vil klikke enda mer i hodet hennes da..

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,det var meg som nevnte at hun kan ha en personlighetsforstyrrelse. Det virker på meg etter å ha lest det siste svaret ditt at hun har alvorlige personlighetsavvik. Minner veldig om en sosio/psykopat.(usikker på forskjellen,men det er uviktig her).Det er nok lurt å holde seg mest mulig unna sånne folk selv om de fortjener noe annet.Når hun har vist seg i stand til å gjøre det hun har gjort kan vi jo bare tenke oss hva hun ville gjort om hun ble direkte fornærmet og hevnlysten våknet.Hun mangler jo tydeligvis samvittighet og empati så hun vil vel neppe nøle med noe som helst om hun føler seg krenket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noe galt må det jo være med henne.

Hun ble drit sur på meg engang jeg sa nei til og bli med henne ut.

Jeg hadde ikke barnefri den helgen, pluss at jeg var syk.

Det var da hun kuttet kontakten med meg. Det var rett før påsken.

Og i påsken så kom hun i kontakt med min eks svigermor.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvis hun ikke får smekk på fingrene for det hun har gjort denne gangen, når skal hun lære at det hun gjør får visse konsekvenser? Det er ikke artig, mentalt forstyrret eller ei, å sitte og forklare seg for politiet..

 

Hvis dere er flere som har erfaring med henne, kanskje barnevernet også vet om henne.

 

Det kommer til å ordne seg for deg og kjæresten din, bare dere holder hodet kaldt. Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke å bekymre deg for barnevernet, de vil ta en lang prat med deg og sjekke opp dette her. Og er det ikke sant det "venninnen" din sier så kan du bare slappe av!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.

Jeg har aldri vært innblandet i barnevernet før. og det eneste jeg vet om barnevernet er det jeg har lest i media.

Blir jo veldig såret også at noen vil meg vondt...

 

Er også en hel masse annet drit hun har fortalt om meg.

Som ikke er sant.

Stygge stygge ting!!

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"der hun forteller at barnefar har meldt meg til barnevernet......"

 

Hvis barnefar tror på deg, og at han vet du er motstander.. Hvorfor meldte han deg til BV før han hadde snakket med deg da???

 

 

Uansett, så ser BV ganske fort at det ikke er grunn til mistanker.. Så de vil nok legge med et notat på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Han meldte meg på mandag, og jeg fikk vite det på 17 mai.

Da ringte eks svigermor meg. Hun hadde prøvd og stoppe han fra og gjøre det, for hun mente at han burde ha snakket med meg først. Noe han burde ha gjort. Men ikke gjorde. "Venninna" mi er jo veldig manipulerende. Og tror hun kan alt.

Han innrømte jo selv at han burde ha snakket med meg først, at han vet at jeg er sterkt motstander til sånn dritt. Og at jeg gjør alt for sønnen min. Men at han ble sjokkert og engstelig.

Herregud for en guffe det her er.. :(

 

To ukjente damer kom på døra i stad og jeg trodde det var barnevernet og fikk sjokk og holdt gråten inne..

så tar hun frem en bibel og jeg fant ut at det bare var Jehovas vitne..:P

"Kommer de uanmeldt på døra nå må det jo være noe sinn sykt galt" tenkte jeg..

 

off blir jo helt paranoid.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ringe barnevernet og si at du vil snakke om dette. Forklare deg. Så slipper du å bli nervevrak! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ikke helt god ut du heller HI. Jo mer du skriver, desto mer er det som skurrer. Enten er dette bare et tulleinnlegg, eller så er det noe du ikke forteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen røyk uten ild, han er nok en liten knarker han kjekke mannen din skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jo da,det kan fint røyke uten ild. Varmt vann,frostrøyk osv.

Det er jo dette som er så skummelt med plantede rykter,folk tror det er noe i det og livet til offeret kan være ødelagt for godt. Her gjelder regelen at den uskyldige er skyldig,-ihvertfall delvis, uansett hvor mange bevis det finnes på det motsatte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...