Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Har hatt en forferdelig rar måned. Stikninger i mage og underliv siden noen dager etter EL, og det har jeg ikke hatt før. Siste uka før mens begynte jeg og slite med kvalme. Var kvalm om jeg ikke fikk i meg nok mat, og ble kvalmere og fikk brekninger når jeg spiste, og ingenting fristet.. Ble potte tett, og hadde blod i nesa. Fikk urolige bein, det kjentes ut som om noe kilte meg inni beina. Utrolig vondt i korsryggen. Hissig. Klødde noe sinnsykt på mage og pupper Buksene passer så vidt lenger. (Ikke noe nevneverdig vektoppgang, bare 2 kg, men buksene passet før da jeg veide det samme som nå) Eh, ja.. Plutselig gått opp 2 kg selv om jeg har levd akkurat som før. ØMME PUPPER! Fikk en svak positiv clearblue mandag den 23. (IKM dagen) I går når jeg våknet presset jeg av en eller annen merkelig grunn med underlivet når jeg skulle reise meg opp. Hørte bare et splash, og kjente noe fosset ut og at trusa var våt. Okey, nå tissa jeg meg ut, tenkte jeg. Gikk på do, og så masse ferskt blod... Så da tenkte jeg at enten var testen misvisende, eller så mistet jeg med en gang/kjemisk graviditet. Men, i går la jeg også merke til at håret ble mye fortere fett, og huden i ansiktet kjennes fett ut, jeg fryser og svetter om hverandre, har fortsatt veldig vondt i korsryggen (det er menssmerter i magen jeg pleier å ha), Jeg er sinnsykt trett, trenger plutselig mye mer søvn enn før, men blir ikke uthvilt. I går kjentes det ut som at jeg hadde voksesmerter fra baksiden av hofta og nedover beinet. Jeg skjønner ikke hva som skjer? Kan disse tegnene fortsette selv om jeg mistet så tidlig?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Hvis du ikke har vondt noe sted er det ikke sikkert du har mistet. Men uansett kan det jo ta noen dager før hormonene går ned til normalen. Du kan jo oppsøke en lege om en ukes tid hvis du fortsatt har symptomene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå