Gå til innhold

Hvordan er du som person?


Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss se om vi har selvinnsikt =)

Nevn 3 positive og 3 negative ting :)

 

Jeg kan jo starte:

 

Er snill

rettferdig

morsom

 

men kan også være;

sta

hissig

urokkelig

 

Håper noen flere tør å slenge seg på ;)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er positiv, snill og sjenerøs:)

 

Så er jeg ikke så veldig pen, altfor stille og sjenert og jeg er ganske lat og bedagelig.

Skrevet

empatisk, omtenksom og munter

 

distré, har temperament, sta

Skrevet

Snill, empatisk, fleksibel

 

Sjenert, lat og litt negativ.

Skrevet

Som oftest: Jeg er (kanskje altfor) empatisk, snill og sjenerøs.

 

Av og til: Ei fitte som kan være ganske bitchy når folk er stygge med meg og mine.

 

Har et veldig temperamang:)

Skrevet

Jeg er sosial:)

Jeg er livsglad:)

Jeg er pen:)

 

Jeg kan klage litt:p

Jeg kan være hissig:p

Jeg kan være giddaslaus:p

Skrevet

jeg er empatisk, ansvarsfull og Uoverfladisk

men jeg er litt selvgod, dramatisk, og oppmerksomhetssyk :P

Skrevet

Jeg er snill, hjelpsom, smart, omtenksom mor og god venn.

På annen side, er jeg mildt deprimert, litt negativ, totalt sosial analfabet. Selv om jeg er gjennomsnittlig pen, finnes det ingenting søtt ved meg - ikke noe mannfolk tenner på.

Skrevet

jeg er positivinnstilt, omtenksom, ansvarsfull

 

negative sider: kan være sta til tider, noen ganger bitchy, kan være distre til tider

Skrevet

så bra å se at vi har selvinnsikt, damer =)

 

HI

Skrevet

Snill

Ansvarsbevisst

Flink til å gjera det som trengs

 

Lat(til tider)

Lett å fornærma(sjølv om eg ikkje viser det)

Blir altfor fort flau, sjenert til tider..

Skrevet

Empatisk/snill

Morsom/Livlig

Ansvarsfull

 

Men også;

 

Sta

Hissig

Lat

Skrevet

Syns dette med å være sta hører hjemme i begge leirer jeg da. Både positivt og negativt liksom..

 

Mine positive sider:

- Sta

- Morsom

- Uhøytidelig

 

Negative sider:

- Sta

- Humørsyk

- Litt besserwisser noen ganger..

 

Syns det var vanskelig å komme opp med negative sider jeg da. vet ikke hva det sier om meg. Hehe :)

Skrevet

Nå er det vanskelig å vite om man har selvinnsikt når vilt fremmede skal liste opp positive og negative sider ved seg selv da ;-)

 

Mine positive sider:

Empatisk ( liker ikke utrykket snill, det passer for hunder)

Ærlig

Selvironi

 

Negative:

Hissig

Evig prokastinator

Kan virke som en bedreviter når jeg er engasjert og skal forklare noe. Men for å forsvare det så uttaler jeg meg aldri hvis jeg ikke vet med sikkerhet at jeg faktisk har rett, men vet det kan irritere enkelte.

Skrevet

Jeg er :

Raus

Omsorgsfull

Lys til sinns

 

 

Bedagelig

Svimete

Pysete når det gjelder fysiske ting. Jeg kan gjerne holde foredrag for en forsamling eller synge solo for en fullstappet sal, ta " de vanskelige samtalene" på jobb og stå for det jeg mener, men prøv ikke å sende meg opp i en stige, ut på et stupebrett eller be meg ta i en edderkopp!

Skrevet

Jeg er :

 

snill

omsorgsfull

liker å gjøre andre blid

tilgir litt for fort

kontrolert sinne, vet når og til vilken grad jeg skal bruke d til best effekt

liker dyr og naturen

litt enstøing

har munndiare når æ først starte å snakke

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Morsom

posetiv

sjenerøs

 

 

 

Kan ha attitude, være sta og til tider besserwisser ...

 

 

 

Skrevet

Positive sider ved meg:

Empatisk

Omsorgsfull

Pålitelig

 

Negative sider ved meg:

Kan være en bitch mot de jeg ikke liker ( de som har gjort meg eller mine noe)

humørsvingninger

sta

 

 

 

Skrevet

Jeg er morsom, slagferdig og smart

 

Hissig, noe negativ og sytete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...