Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 La oss se om vi har selvinnsikt =) Nevn 3 positive og 3 negative ting Jeg kan jo starte: Er snill rettferdig morsom men kan også være; sta hissig urokkelig Håper noen flere tør å slenge seg på
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er positiv, snill og sjenerøs:) Så er jeg ikke så veldig pen, altfor stille og sjenert og jeg er ganske lat og bedagelig.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 empatisk, omtenksom og munter distré, har temperament, sta
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Snill, empatisk, fleksibel Sjenert, lat og litt negativ.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Som oftest: Jeg er (kanskje altfor) empatisk, snill og sjenerøs. Av og til: Ei fitte som kan være ganske bitchy når folk er stygge med meg og mine. Har et veldig temperamang:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er sosial:) Jeg er livsglad:) Jeg er pen:) Jeg kan klage litt:p Jeg kan være hissig:p Jeg kan være giddaslaus:p
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #7 Skrevet 25. mai 2011 jeg er empatisk, ansvarsfull og Uoverfladisk men jeg er litt selvgod, dramatisk, og oppmerksomhetssyk
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er snill, hjelpsom, smart, omtenksom mor og god venn. På annen side, er jeg mildt deprimert, litt negativ, totalt sosial analfabet. Selv om jeg er gjennomsnittlig pen, finnes det ingenting søtt ved meg - ikke noe mannfolk tenner på.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 jeg er positivinnstilt, omtenksom, ansvarsfull negative sider: kan være sta til tider, noen ganger bitchy, kan være distre til tider
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #10 Skrevet 25. mai 2011 så bra å se at vi har selvinnsikt, damer =) HI
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 Snill Ansvarsbevisst Flink til å gjera det som trengs Lat(til tider) Lett å fornærma(sjølv om eg ikkje viser det) Blir altfor fort flau, sjenert til tider..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 Empatisk/snill Morsom/Livlig Ansvarsfull Men også; Sta Hissig Lat
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #13 Skrevet 25. mai 2011 Syns dette med å være sta hører hjemme i begge leirer jeg da. Både positivt og negativt liksom.. Mine positive sider: - Sta - Morsom - Uhøytidelig Negative sider: - Sta - Humørsyk - Litt besserwisser noen ganger.. Syns det var vanskelig å komme opp med negative sider jeg da. vet ikke hva det sier om meg. Hehe
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #14 Skrevet 25. mai 2011 Nå er det vanskelig å vite om man har selvinnsikt når vilt fremmede skal liste opp positive og negative sider ved seg selv da ;-) Mine positive sider: Empatisk ( liker ikke utrykket snill, det passer for hunder) Ærlig Selvironi Negative: Hissig Evig prokastinator Kan virke som en bedreviter når jeg er engasjert og skal forklare noe. Men for å forsvare det så uttaler jeg meg aldri hvis jeg ikke vet med sikkerhet at jeg faktisk har rett, men vet det kan irritere enkelte.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #15 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er : Raus Omsorgsfull Lys til sinns Bedagelig Svimete Pysete når det gjelder fysiske ting. Jeg kan gjerne holde foredrag for en forsamling eller synge solo for en fullstappet sal, ta " de vanskelige samtalene" på jobb og stå for det jeg mener, men prøv ikke å sende meg opp i en stige, ut på et stupebrett eller be meg ta i en edderkopp!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #16 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er : snill omsorgsfull liker å gjøre andre blid tilgir litt for fort kontrolert sinne, vet når og til vilken grad jeg skal bruke d til best effekt liker dyr og naturen litt enstøing har munndiare når æ først starte å snakke
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 25. mai 2011 #18 Skrevet 25. mai 2011 Morsom posetiv sjenerøs Kan ha attitude, være sta og til tider besserwisser ...
Lilleleen Skrevet 25. mai 2011 #19 Skrevet 25. mai 2011 Positive sider ved meg: Empatisk Omsorgsfull Pålitelig Negative sider ved meg: Kan være en bitch mot de jeg ikke liker ( de som har gjort meg eller mine noe) humørsvingninger sta
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #20 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er morsom, slagferdig og smart Hissig, noe negativ og sytete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå