Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Skal kjøpe det i gave til søsteren min, og jeg vil ha noe som er skikkelig bra:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #2 Skrevet 25. mai 2011 D abør du absolutt gå for Herstyler!!!!!!! Den er bare helt fantastisk. Den funker ved hjelp av en litt annen teknikk ennvanlig krølltenger, visstnok, ved at den jobber med ionene i håret, og får håret til å ligge i krøll uten så mye varme og dermed slitasje. Jeg har hatt flere vanlige varmetenger før, men de er ingenting ift dette vidunderet Men jeg tror ikke det er mulig å kjøpe den i butikker, selgs bare på stands på sentere osv. Om du bor i Oslo har de pleid å stå på Storo senter og sandvika,ihvertf. Kan si at dattera mi har langt, skikkelig tungt og tykt hår. Har prøvd å krølle henne med vanlig tenger da hun skulle være brudepike osv , holdt hver krøll et min, sprayet masse etterpå etc- men ette noen få timer hadde alle krøllene falt ut.. Men med denne så trenger jeg ikke holde lenge, og likevel sitter krøllene godt til neste dag!!! kan ikke si hvor fornøyd jeg er! Du kan jo ringe distributøren for å høre om stands nær deg. Jeg mener de het Le natural
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Tusen takk for svar:)) Jeg skal ringe distributøren med en gang jeg, for denne vil jeg kjøpe til henne:D HI
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Ja, gjør det! På stand så får du demonstrert hvordan den funker (er bare en stang uten klipe på som du tvinner håret rundt og holder fast selv), og etter en slik demo var ihvertfall jeg solgt Håper hun blir fornøyd da!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 GHD og Herstyler funker visstnok ut fra samme teknologi:) Har også hørt at GHD er bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå