Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Hva synes dere om disse navnene? Samuel Ludvig
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 Samuel! Absolutt:) Gode assosiasjoner med det navnet... En gutt på avd i bhg til ungen min heter det, og han er bare den herligste gutten:)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #4 Skrevet 25. mai 2011 Samuel får meg til å tenke på et mulldyr, uvisst hvorfor. Kanskje noe med ordlyden. Ludvig er et spirrevippnavn i mine øyne, litt fjollete, som fridtjof. Men bedre enn samuel..
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Endelig en navnedebatt hvor jeg faktisk liker navnene! Begge to er nydelige! Bare å trekke lod er min mening Eller se an hva ungen passer til.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Bra navn begge to! Ludvig er blitt litt mer vanlig enn Samuel, men de er fortsatt ikke poppisnavn;)
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #9 Skrevet 25. mai 2011 Sønnen min heter Samuel, og jeg falt pladask når mannen (som da bare var min flørt) sa at han ville bruke navnet dersom han noensinne ble far til en sønn. Så sånn gikk det! Nydelig navn, og det er mange som har gitt fine tilbakemeldinger på navnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå