Novemberknøttprøverigjen Skrevet 25. mai 2011 #1 Skrevet 25. mai 2011 Er litt sjokkert. Hadde for første gang lagt prøvinga på hylla denne mnd... Vi har vel hatt sex kanskje en eller to ganger denne mnd... Travle tider, he he. Krysser fingre for at dette går bra.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 25. mai 2011 #3 Skrevet 25. mai 2011 ÅÅ ! Gratulerer!! Håper jeg følger etter deg snart inn på 1 trimester ! Denne runden har vi testet etter EL og har sex annenhver dag , håper spira skal sitte nå !
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2011 Takk:-D Er litt skjelven... Lykke til til dere også!!!!
Frk Hansen Skrevet 25. mai 2011 #5 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer! Så flott! Samtidig er det bittelitt skremmende å se at det stadig dukker opp folk som sier de blir gravide først når de legger prøvingen litt på hylla. Tror det hadde vært lurt her også, men skjønner ikke hvordan dere klarer det...!
Evigoptimisten Skrevet 25. mai 2011 #6 Skrevet 25. mai 2011 Gratulerer så mye! Lykke til. Har du en oppskrift på hvordan man legger prøvingen til sides?
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 25. mai 2011 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2011 Dette har vært det store spørsmålet for meg også, hvordan ikke prøve så hardt? For megr har ikke det vært mulig før prøvingen ble en så stor påkjenning at jeg måtte gå i meg selv og ta et lite oppgjør om hvordan jeg vil leve livet mitt. Sexlivet ble styrt av eggløsning noe som var veldig lite bra for noen av oss. Vi har et barn fra før, og jeg begynnte å aksepterer at å være enebarn ikke er den værste skjebne en kan få. Jeg tror ærlig talt ikke jeg kunne legge prøvinga til side før jeg faktisk ville akseptere at det ikke ble flere barn. Og det er jo det som ikke er mulig å gi noen oppskrift på. Men kanskje en må gå noen runder på hva en er villig til å gjøre for å bli gravid, prøve det, og fortsette å leve det livet en vil leve, med eller uten barn.
vår første 19 mnd prøving Skrevet 25. mai 2011 #8 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er ganske imponert, jeg klarer ikke å tenke på annet enn at jeg vil bli gravid. Men jeg har ingen barn fra før og har aldri sett en positiv test før en gang.. det har kanskje litt med det å gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå