Gå til innhold

Veldig lyst å bli dagmamma.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjempe lyst til å bli dagmamma. Hvit dagmamma. Bor i Bergen. Laksevåg. Lyst å begynne fra 8. august. Har en datter på 7 månder så permisjonen min går ut i juli. Tenker det hadde vært gøy for datteren min å få noen å leke med.

Går jeg til ligningskontoret når jeg skal bli hvit? Hva gjør jeg. Har sett på dagmamma.no. Men fant ikke ut så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo henger opp lapper der du bor. hør med noen kjente om de kjenner noen som trenger dagmamma

Skrevet

Hehe, skulle tro det er lett å bli hvit dagmamma ettersom det er det de ønsker at vi skal være! Første gangen var jeg på likningskontoret og fikk få konkrete svar, men en bunke broskyrer. Neste gang ble jeg henvist til kommunekassen, som igjen ville henvise meg til likningskontoret :) Det jeg gjorde var å fylle ut søknad om nytt skattekort. Der er en egen post som heter pass av barn i eget hjem. Der skriver du hvor mye du kommer til å tjene som dagmamma. Så skulle vistnok jeg få en fakture i posten (venter i spenning, forstod det slik at neste innbetaling blir nå i junimen har ikke fått noe ennå) Fikk ikke så mye hjelp selv som du ser, så jeg ville tatt med søknad om nytt skattekort og hørt på likningskontoret om det er nok. Del gjerne om du får god info!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...