Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 jeg er i uke 29 og babyen min er såå stille, skal sies at jeg har foranliggende morkake, men i dag har jeg bare kjent bittelitt liv på mårran, bør jeg bekymre meg eller er dette helt vanlig?? kjenner ikke så mye ellers heller, men mer enn i dag lissom var på 3d ul for 2 uker siden og alt var bra med mini
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Slik var det hele svangerskapet mitt. Alt er nok i orden, men er du bekymret, så drikk iskaldt vann. Blir det mer liv og røre da, så er nok alt fint. Morkaka er nok bare i veien, og barnet ligger i en stilling der du ikke kjenner sparkene så godt. Er det slik at du er alvorlig bekymret, så får du ta deg en tur på sykehuset og ta en sparketest. Jeg tok sikkert 4 sparketester da jeg gikk gravid:) Alt var heldigvis bra, men det er helt grusomt å gå rundt å være bekymret:) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå