Gå til innhold

hos jordmor idag og...


Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen har ikke spurt hvordan det gikk. Han har aldri spurt hvordan det har gått på kontrollene fordi jeg har fortalt det når han har kommet hjem fra jobb. Men idag har jeg ikke fortalt noen ting og han har ikke spurt. Kjenner jeg blir litt lei meg siden han ikke spør og ikke viser litt interesse.

Overdriver jeg eller burde jeg si det til han???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er daglig kvinner med samme opplevelse som deg her inne. Mange er rett og slett ikke så interessert som vi kvinner når babyen fremdeles er på innsiden. Du overdriver etter min mening, men så er du jo hormonell og da tenker man ikke alltid rasjonellt. Jeg blir i alle fall veldig selvsentrert når jeg er gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...