Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Hva syns dere er finest av Mina eller Dina?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Minste min heter Mina....så da sier det seg selv. Liker ikke Dina.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 Dina, er altfor mange som heter Mina nå.. Eventuellt Ina, Minda, Manda, Ine, Lina, Sina, Gina, Tina, Nina, Rina eller Tia.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #11 Skrevet 25. mai 2011 "Hei, møt mine døtre: Manda og Rina." LOL Den så du ikke komme! Til HI: Mina er kjempeflott. Min tippoldemor het Mina.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #12 Skrevet 25. mai 2011 Helt klart Mina Kjenner opptil flere hunder som heter Dina, så for meg er det et bikkjenavn
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2011 #13 Skrevet 25. mai 2011 Så koselig at så mange liker Mina:-) Er nemlig det lillejenta mi heter, men så angret jeg plutselig da jeg ikke har følt at hun passer til å hete Mina og ikke helt klarer å tilvenne meg henne det navnet. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå