Gå til innhold

Mina eller Dina?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere er finest av Mina eller Dina?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart Mina, Dina liker jeg ikke.

Skrevet

hvis jeg måtte velge....mina

Skrevet

Liker begge to:)

Skrevet

Minste min heter Mina....så da sier det seg selv. Liker ikke Dina.

Skrevet

Dina, er altfor mange som heter Mina nå..

Eventuellt Ina, Minda, Manda, Ine, Lina, Sina, Gina, Tina, Nina, Rina eller Tia.

Skrevet

"Hei, møt mine døtre: Manda og Rina."

 

LOL Den så du ikke komme! ;)

 

 

Til HI: Mina er kjempeflott. Min tippoldemor het Mina. :)

Skrevet

Helt klart Mina :)

Kjenner opptil flere hunder som heter Dina, så for meg er det et bikkjenavn ;)

Skrevet

Så koselig at så mange liker Mina:-) Er nemlig det lillejenta mi heter, men så angret jeg plutselig da jeg ikke har følt at hun passer til å hete Mina og ikke helt klarer å tilvenne meg henne det navnet.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...