Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Skjønner det slik at man ikke kan bestille City Cross over nett lengre pga nye regler hos Emmaljunga. Noen som vet hvor lang leveringstid det er om man bestiller i butikk?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Det varierer. Jeg fikk min etter 1 uke. Det avhenger av modell og stoffvalg.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Tusen takk for svar! Har fått et superbra bud på vogna jeg har nå, og er litt redd for å sitte uten i flere uker mens jeg venter på ny. Hvilken butikk bestilte du gjennom?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Holde deg heller langt unna Emmaljunga da. Drittvogn som går fort i stykker og null service her i Norge om noe skulle skje... Hvertfall på Bebito i Trondheim. kan jo hende resten av landet er bedre da.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Jeg (første anonym) bestilte gjennnom en lokale barneutstyrsbutikk på vestlandet. Butikken er liten og personlig, så har aldri vært redd for dårlig service selv om leverandørene skulle vise seg å være ubrukelige.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Takk for svar! Er du forøyd med vogna? Jeg skal bare ha sportsvogn, hvordan er den når ungen blir litt tyngre? (om du har erfaring med det da) =)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Den er god den. Har bare hatt den som sportsvogn selv. En av de bedre vognene med 4 hjul jeg har hatt. Men den er litt plagsom som sovevogn fordi det er en kraftig kant som ska beskytte hodet når en ligger. Denne gjør at vogna får mindre liggemål enn den kunne hatt. Men sportsdelen har samme mål og er liks om på som de store emmlajungvognene, så den er egentlig ikke liten. Sønnen min er 2.5 år og helt gjennomsnittlig forresten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå