Snuppa + Spire Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Skal ha ny bilstol, og vil helst ha isofix, men har litt problemer med å finne rette stolen... Dere som har bakovervendt stol, hvilken stol gikk dere over til etter nyfødt stolen som går opp til 13 kg?
soleia Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Isofix er berre godkjendt for bakoverbruk opp til 18 kg, så eit slikt sete finn du desverre ikkje. Har HTS besafe og Britax Multitech. Veit ikkje om HTS setet held så lenge me håpar å ha storebror bakovervendt, så når minste treng ny stol kjøper me ein større til han. (han er akkurat 2)
Snuppa + Spire Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2011 Ååååå, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke finner drømmesetet mitt, tusen takk for opplysningen... Vi har samme setene som du har - Besafe opp til 18 kg med isofix, og Britax bakovervendt festet med setebeltet opp til 25 kg. Vi har to tette barn og trenger seter i to biler, så nå når minsten skal ha nytt sete kjøper jeg vel enda ett britax sete da, så får minsten bruke Besafe setet, han trenger bare sete i ene bilen foreløpig, til han også begynner i barnehagen. Vi ender opp med å trenge fire seter, to i hver bil, og de er jo kjempedyre, så vil helst ordne meg slik at jeg trenger kjøpe færrest mulig:) Når britax setet blir for lite håper jeg de er så gamle at det da blir fremovervendt beltestol... Leeeenge til enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå