Gå til innhold

Har dere lekegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir den brukt? Hvor gamle er barna/barnet ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 2 gutter på 2 og 4 år og har aldri hatt lekegrind.

Skrevet

Har ikke hatt og skal ikke kjøpe. Har ikke bruk for det

Skrevet

Jeg vurderte det engang ammetåken rullet for fullt, men ble aldri til at vi kjøpte og det er jeg glad for. Bor i et lite hus, og som er veldig åpent i løsningene sine. Trenger ikke en plass å ha barnet mens jeg gjør ting.

Har et par venninner med lekegrind, og den blir ikke brukt der heller.

Skrevet

nei har det ikke,. har to unger. aldri hatt bruk for det.

Skrevet

du mener lekefengsel? :)

Ja har lekegrind og glad for det, da kan vi bare putte babyen oppi der og gå oss en tur. Neida :)

Er glad vi har det, har hunder og med en baby nå som farer rundt hit og dit, er det et trygt sted å sette han hvis jeg må på do feks :)

Skrevet

Jeg er en av de gusomme mødrene som hadde lekegrind. Vesla begynnte å krabbe og å gå etter møbler da hun var fem mnd og da var hun høyt og lavt konstant! inntil det hadde jeg ingen problemer med å la henne ligge på gulvet mens jeg f.eks vasket, lagde mat e.l, eller å ha henne med inn på badet mens jeg dusjet, men så ble det plutselig klin umulig, og vi kjøpte et såkalt babyfengsel som hun trivdes godt i. vi brukte det sjeldent, og aldri mer enn kanskje ti min om gangen, men det var veldig kjekt å ha innimellom. Vi hadde den stående i stua i tre-fire mnd før vi ikke hadde brukt for den lenger.

Skrevet

vi hadde ikke lekegrind, men noen ganger når det var noe spes jeg skulle gjøre så satte jeg opp reisesenga sånn at han fikk leke oppi der litt..

føler meg absolutt ikke som noen dårlig mor selv om jeg gjorde det..

I den perioden hvor han begynte å være høyt og lavt var det veldig kjekt om han kunne leke oppi der når jeg feks dusja..

Skrevet

Kjøpte lekegrind når nr 2 kom. En liten lekegrind i tre som bunnen kunne heve og senkes på. Lett, enkel og billig. Kjøpte den for å ha ett sted mini kunne ligge å sove på dagtid eller ligge når jeg måtte gjøre ting. Lekegrinna ble dratt med overalt i leiligheten, den var ganske lett og når jeg satte på filtknotter på den kunne jeg dra den med meg på parkettgulvet.

Storesøster satt like mye oppi der mens jeg laget mat, vasket tøy eller andre ting. Unger som helst skal være med på alt som skjer, så for meg var lekegrinna gull vært.

Da mini krabbet ved 6mnd tid ble den brukt til soveplass på hytta. Miniparasoll kunne settes på den, så perfekt sted å slappe av når det var varmt ute. Vogna ble for varm, men lekegrinna var genial. Den ble bært med de fleste steder også.

Skrevet

Vi har ei som er 2 år, en som er 1 år, og ei på 1 mnd. Har ikke lekegrind. Har aldri savna det heller.. Men nå har jeg veldig lite pynt og dilldall rundt som de kan få tak i..Ellers hadde jeg kansje savna det:P

Skrevet

fikk i gave, men den ble aldri brukt, annet enn til oppbevaring av leker.

venter nr to nå og kommer ikke til å dra den frem, med mindre storebror utgjør en helserissiko for lillemann.. noe jeg tror kommer til å gå greitt..

jeg mente ivertfall at mitt barn hadde det bedre på gulvet med bevegelsesfrihet, så fikk det heller være med alt mulig spennende og skadelig i hans rekkevidde ett år :) ordnet seg veldig fint uten egentlig :)

Skrevet

Ja, vi hadde lekegrind, og vi hadde hund.

Skrevet

Ja, men ble ikke så mye brukt. Hadde en periode hvor jeg ikke kunne gå på do engang, så da var jr i grinda. I dag bruker han den til oppbevaring av leker. Står åpen hele tiden og han går inn og henter leker.

Regner med den nye babyen kommer til å ligge litt det for å unngå en vilter liten storebror;)

Skrevet

Har en, men den brukes aldri til annet enn å samle lekene oppi

Skrevet

har fire barn og aldri følt behov for en lekegrind...mine barn er mellom 12 og 2..

Skrevet

Ja vi har lekegrind, bruker den ikke mye men den er veldig god å ha.

Har to hunder og jeg putter mini oppi grinden om jeg går ut av stuen når hundene er der.

Skrevet

Vi og har pga hund. Ellers hadde jeg nok ikke trengt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...