Gå til innhold

Jeg tror jeg blir gaaaaaaal.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, må bare få dette ut nå!!!

Har ei datter på 2 mnd som aldri sover mer enn 20-30 min, og det kun om noen vugger vognen hennes.

hun er våken i flere timer og surver fordi hun er trøtt men hun skal faen ikke sove!!!

så har jeg en 4åring som synes det er veldig gøy og bråke ved et "uhell" å vekke lillesøster når hun ENDERLIG sover.

han liker også å trasse og ikke høre på meg og svarer meg skikkelig når jeg ber han stoppe eller høre etter....

barnefar jobber to timer unna og er kun hjemme i helgene, og da gjør han ikke noe annet en å se på tv, er med venner eller sover....

jeg er så sliten at jeg klikker snart!!

jeg har ingen til å hjelpe meg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med helsestasjonen, kanskje de kan hjelpe deg!

Skrevet

Huff, har vel ingenting trøstende ord. Men føler med deg..

Skrevet

Hvor bor du HI??

Skrevet

Beklager men det vil jeg ikke si, har kjent igjen flere her inne og vil ikke at dem skal kjenne igjen innlegget mitt.

skal ringe helsestasjon i morgen å høre hva dem sier.

HI

Skrevet

okey:) tenkte bare på om du kanskje trengte avlastning.

lykke til da:):) håper det ordner seg ,vet hvordan det er

Skrevet

uff da, må vere uutholdande..du må snakke til mannen di..be han om å ta ungene ut på tur, kanskje besøke slektninger ei helg, eller en dag slik at du får tid til dei selv.. de er så utruli viktig huske på deg sjølv oppi alt dette, du skal pleie deg sjølv og... sjølv om mannen din jobber heile vekene, har han ei plikt som far, han skal også sjå til ungane. å han skal også forsikre seg om at mora til barna har de bra..

håper du finner ei løysing på dette.. om ikke mannen din kan, kanskje du kan spør mora di el mora hass om hjelp sjølv om de kanskje ikke er enkelt de heller. men noen må passe barna ei lita stund en gang i veka, du kan bli sprø på heile greia..

å om eldstemann er slik at han tester deg, er de kanskje på tide at pappaen e me han når han e heime, for han kan reagere på de at pappaen er så mykje vekke å sånn.. du er begge foreldrene opp i dette, de skal ikke du vere når faren er tilgjengelig...

lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...