Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Mannen min har en sønn som er hos oss annenhver helg. Han har i alle år betalt 2700 kr i mnd. Fikk nå brev om at summen er økt til 4800 kr ca. Dette er fordi gutten har blitt 15 år. Vi skjønner jo at det er dyrere med så store barn og betaler selvfølgelig uten å klage. Men det var jo våldsomt til økning da! Er det vanlig+ er dette noe nytt eller har det alltid vært sånn? Vi visste ikke at det var sånn, så vi ble ganske paff, og må nå gjøre om litt på planen for å få til dette, er jo mye penger hver mnd.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Da har sikkert moren søkt om endring samtidig, og det har sammenfalt med normal økning pga aldersøkning. Om han har betalt 2700 i 15 år, så har han betalt for lite i mange år allerede 15 år er lenge, og prisøkningen hvert år er mer enn 0 kr.......
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Nei altså det har vel vært litt sånne småjusteringer sånn innimellom, altså litt mere sånn innimellom, men ingen store forandringer. Mammaen til gutten står oppført i dette brevet med aaaalt for lav årsinntekt. virker kanskje som hun har oppgitt dette nå, emn det er jo ikke mye vi får gjort med det uansett.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Hvis dere mener hun har skrevet på en altfor lav inntekt,så kan mannen din klage...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå