Gå til innhold

Økt barnebidrag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har en sønn som er hos oss annenhver helg.

 

Han har i alle år betalt 2700 kr i mnd.

 

Fikk nå brev om at summen er økt til 4800 kr ca. Dette er fordi gutten har blitt 15 år.

 

Vi skjønner jo at det er dyrere med så store barn og betaler selvfølgelig uten å klage.

 

Men det var jo våldsomt til økning da! Er det vanlig+

 

er dette noe nytt eller har det alltid vært sånn?

Vi visste ikke at det var sånn, så vi ble ganske paff, og må nå gjøre om litt på planen for å få til dette, er jo mye penger hver mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har sikkert moren søkt om endring samtidig, og det har sammenfalt med normal økning pga aldersøkning. Om han har betalt 2700 i 15 år, så har han betalt for lite i mange år allerede ;) 15 år er lenge, og prisøkningen hvert år er mer enn 0 kr.......

Skrevet

Nei altså det har vel vært litt sånne småjusteringer sånn innimellom, altså litt mere sånn innimellom, men ingen store forandringer.

 

Mammaen til gutten står oppført i dette brevet med aaaalt for lav årsinntekt. virker kanskje som hun har oppgitt dette nå, emn det er jo ikke mye vi får gjort med det uansett.

Skrevet

Hvis dere mener hun har skrevet på en altfor lav inntekt,så kan mannen din klage...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...