Gå til innhold

Taaanverk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så tannverk at hodet holder på å eksplodere!

Har trodd det var bihulebetennelse og har startet på pencillin, men nå er jeg hoven og voond rundt den bakerste tanna!

Hvordan i alle dager holde ut natta? Sitte med hodet under kaldt rennende vann?

Sympati... buhu....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ibux og paracet sammen. Så sant du ikke er gravid, da skal du ikke ta ibux.

Noen syns det hjelper å legge en tyggis rundt tanna. Ellers kan du google kjærringråd mot tannsmerter.

I Oslo tror jeg fremdeles tannlegevakten er åpen.

Skrevet

Takk...teller timer til neste gang jeg kan ta en dose Ibux/paracet.. Og her hvor jeg bor er det ikke tannlegevakt... Buuuuuuuuuuuuuhuuuuuu!

Skrevet

Er rart at det ikke er tannlegevakt. De fleste private tannleger tar akutte pasienter. Til og med uti hutti heita hvor jeg bor.

Skrevet

huff!! sånn hadde jeg for 2 uker siden!! nå har jeg gått på penicillin så det er bedre, men jeg venter ennå på tannlegetime :P (skal ha narkose)

her er det heller ingen tannlegevakt.

og skal jeg være helt ærlig så funket ikke blanding av paracet og ibux på meg.

jeg tok 800 mg ibux om gangen og gned paracet rett i tanna.. smaker ikke så ille som man skulle tro heller :P men det hjelper virkelig!!

etter 1 døgn gikk det opp for meg at jeg hadde spist en hel pakke med 400mg ibux :S altså 8 gram!! så jeg ringte giftinfo. det var nok for mye men de regnet med at det gikk greit. jeg skulle bare være litt obs..

så om du tar en dose eller 2 for mye så dør du nok ikke av det ;) bedre det enn å ha vondt.. :P

Lykke til og god bedring!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...